اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد:

صادرات به کشور آذربایجان/ تولید 2 نوع سیمان پرمقاومت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه از صادرات سیمان فیروزکوه به کشور آذربایجان از سال جاری و تولید دو نوع سیمان پرمقاومت خبر داد.

صادرات به کشور آذربایجان/ تولید 2 نوع سیمان پرمقاومت
حسین کاظمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به توزیع مناسب تولیدات سیمان فیروزکوه اشاره کرد و اظهار داشت: سیمان تولیدی این شرکت در استان‏های تهران، مازندران و سمنان توزیع می‏شود.
وی افزود: همچنین صادرات سیمان به کشور آذربایجان از ابتدای سال 1390 آغاز شده است.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه با اشاره به انواع تولید سیمان در این کارخانه اظهار داشت: کارخانه سیمان فیروزکوه در راستای تامین نیاز مصرف‏کنندگان داخلی و متقاضیان بازار خارجی مرغوب‏ترین انواع سیمان را منطبق بر استاندارد ملی ایران و نیز متناسب با ویژگی‌های الزامی سایر استانداردهای معتبر بین‏المللی (ASTM، EN197-1) تولید و عرضه می‏کند.
کاظمی بیان کرد: در حال حاضر، این کارخانه سه نوع سیمان با کیفیت ممتاز تیپ ۲، تیپ ۵ و 425-1 را که پروانه کاربرد علامت استاندارد برای آن از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران در سال 1389 دریافت شده، به صورت انبوه تولید و عرضه می‏‏کند.
وی بیان کرد: سیمان فیروزکوه همچنین تولید دو نوع سیمان پرمقاومت تیپ ۳ (زودگیر با مقاومت فوق‏العاده) و 525-1 را به طور آزمایشی در سال 1390 به منظور اخذ نشان استاندارد ملی ایران در دست اقدام قرار دارد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه افزود: واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه کارخانه سیمان فیروزکوه از نیروی انسانی تحصیلکرده دانشگاهی و با تجربه در صنعت سیمان کشور و نیز تجهیزات و دستگاه‏های برخوردار از تکنولوژی روز که اغلب ساخت معتبرترین شرکت‏های اروپایی است، در جهت بهبود مستمر و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی استفاده می‏‏کند.
کاظمی یادآور شد: شرکت سیمان فیروزکوه برای بهبود فرآیندهای آزمایشگاهی، جاری‏سازی و اجرای سیستم استاندارد ISO/IEC 17025 را در دست اقدام دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول