اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فراز خبر داد:

تولید 516 هزار تن سیمان در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فراز فیروزکوه از تولید 516 هزار تن سیمان در این واحد تولیدی شهرستان فیروزکوه در سال جاری خبر داد.

تولید 516 هزار تن سیمان در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امین شجاعی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک حمل و نقل و سوخت و کمیسیون ترافیک شهرستان فیروزکوه، در بحث حمل و نقل سیمان اظهار داشت: در حال حاضر هفت شرکت حمل و نقل با شرکت سیمان فراز برای بارگیری سیمان همکاری می‏کنند.
وی بیان داشت: نظارت بر این امر بر عهده انجمن صنفی و شرکت‏های حمل و نقل شهرستان فیروزکوه است.
مدیرعامل سیمان فراز فیروزکوه اظهار داشت: کارخانه سیمان فراز با ظرفیت 3 هزار و 500 تن در روز، روزانه حدود 4 هزار تن سیمان بارگیری می‏‏کند اما تشکل خاصی در بحث حمل سیمان وجود ندارد.
شجاعی اظهار داشت: به لطف خدا توانسته‏ایم زمان حمل سیمان را که در گذشته 24 ساعت بوده، کاهش دهیم و در حال حاضر تا ساعت 12 شب بارگیری انجام می‏شود و امید است مدت زمان فعلی را هم کوتاه‏تر سازیم.
وی اضافه کرد: کوتاه‏تر شدن زمان بارگیری هم به نفع کارخانه و هم به نفع شرکت‏های حمل و نقل خواهد بود.
مدیرعامل سیمان فراز فیروزکوه در خصوص کرایه‏های حمل و نقل گفت: تولید سیمان و حمل آن باید در کنار هم باشد زیرا اگر سیمان تولید شود و حمل آن صورت نپذیرد، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.
شجاعی اضافه کرد: در این راستا، این توقع وجود دارد که هم‏زمان هم کارخانه و هم شرکت‏های حمل و نقل از بخشی از سود خود صرف نظر کنند چرا که در این صورت است که تولید در بازار تداوم خواهد داشت.
شجاعی تصریح کرد: کارخانه سیمان فراز در شش ماهه نخست سال جاری، 516 هزار تن سیمان تولید و 512 هزار تن تحویل داده است.
وی بیان داشت: این واحد 100 درصد ظرفیت اسمی سیمان را تولید و وارد بازار کرده و امید است در شش ماهه دوم سال، شرایط مساعدتری را داشته باشد.
شجاعی اظهار داشت: در بخش تامین گازوئیل شرکت پخش فرآورده‏های نفتی در شهرستان فیروزکوه همکاری‏های لازم را با کارخانه‏های سیمان دارد و سهمیه ماهانه نیز دریافت می‏شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در بخش برق‏رسانی قرار بود که شرکت برق منطقه‏ای تهران یک پست برق مجزا برای کارخانه‏های سیمان فراز و فیروزکوه ایجاد کند تا وابستگی این دو کارخانه به پست برق شهرستان کاهش یابد؛ مکاتبه‏هایی نیز در این زمینه صورت پذیرفته که امیدواریم به نتیجه برسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول