اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان خبر داد:

تولید روزانه بیش از 7 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان ساروج کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان از تولید روزانه 7200 تن سیمان در کارخانه سیمان ساروج کنگان خبر داد.

تولید روزانه بیش از 7 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان ساروج کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالمجید دوراهکی عصر امروز در پایان نشست با مسئولان کارخانه سیمان ساروج کنگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای پتانسیل و ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای رشد و توسعه در بخش‌های مختلف است و بویژه در حوزه اقتصادی گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.
وی افزود: کارخانه سیمان ساروج کنگان از کارخانجات موفق در استان است و بالاتر از ظرفیت تعهدی تولید کرده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان با اشاره به وجود شایعاتی مبنی بر کاهش نیروهای بومی در کارخانه ساروج خاطرنشان کرد: این کارخانه فقط قصد تغییر چارت سازمانی خود را دارد و هیچگونه اخراج یا تعدیل نیرویی در برنامه کاری آنها تا حداقل دو سال آینده وجود ندارد.
دوراهکی ضمن تقدیر از همکاری خوب هیئت مدیره این کارخانه تصریح کرد: در پیمان جدید با پیمانکار تامین نیروی انسانی کارخانه با تمام نیروهای خدماتی، قرارداد منعقد شده و بیمه آنها نیز واریز می‌شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان از تولید روزانه 7200 تن سیمان در کارخانه سیمان ساروج کنگان خبر داد و اذعان داشت: کارخانه سیمان ساروج اکنون پس از شش سال فعالیت، 120درصد ظرفیت تولید خود یعنی 7200 تن در روز را تولید می‌کند که این خود رکورد بسیار عالی در راستای تعالی این کارخانه خواهد بود.
وی یادآور شد: از طرف هیئت مدیره کارخانه این قول را می‌دهم که جذب نیروی جدید این کارخانه از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان انجام شود.
لازم به ذکر است در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر اخراج کارکنان بومی سیمان ساروج در محافل عمومی به گوش می‌رسید.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول