اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد:

تولید سیمان تیپ‏های 3 و 5 در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه از موفقیت این شرکت در تولید سیمان تیپ‏های سه و پنج در منطقه خبر داد.

تولید سیمان تیپ‏های 3 و 5 در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک حمل و نقل و سوخت و کمیسیون ترافیک شهرستان فیروزکوه، مهم‏ترین معضل این کارخانه را بحث حمل و نقل دانست.
وی بیان داشت: تفکر فرماندار فیروزکوه در راستای حمایت از تولید و صنعت شهرستان است و این امر در واقع باعث دلگرمی و افزایش انگیزه کاری در فیروزکوه خواهد شد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه تصریح کرد: مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان در زمینه‏های مختلف تعامل لازم را با این کارخانه داشته‏اند و مساعدت‏های لازم از سوی آنان صورت پذیرفته است.
کاظمی افزود: صنعت سیمان یکی از صنایع محکم، استوار و پایدار کشور است و کمتر دچار فراز و فرود خواهد شد و در این راستا، اثرات آن در جامعه به اشتغال و اقتصاد برمی‎گردد.
وی تاکید کرد: رابطه دوسویه‏‎ای بین تولید سیمان و بحث حمل و نقل وجود دارد و در عرضه این محصول، حمل و نقل بسیار می‏تواند تاثیرگذار و مهم باشد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه اضافه کرد: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها، متاسفانه در شهرستان فیروزکوه شاهد افزایش کرایه‏های حمل و نقل سیمان بالاتر از 15درصد مقرر بودیم که این امر کارخانه سیمان فیروزکوه را برای حفظ بازار با مشکل مواجه ساخت.
کاظمی بیان داشت: در حال حاضر و به لطف خدا توانسته‏ایم سیمان تیپ‏های سه و پنج را در منطقه تولید کنیم.
وی اضافه کرد: به زودی مجوز استاندارد این دو نوع سیمان هم صادر خواهد شد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه افزود: امید است با ارتقای کیفیت و تنوع تولید و همچنین همکاری بیشتر در بحث حمل و نقل سیمان، جایگاه خوبی در بازار به دست آوریم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول