اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیمان مازندران:

تولید سیمان مازندران به مرحله رقابت بین‌المللی رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیمان مازندران گفت: سیمان تولید مازندران به مرحله رقابت بین‌المللی رسیده است.

تولید سیمان مازندران به مرحله رقابت بین‌المللی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بزرگ‌ترین تولید‌کننده سیمان شمال کشور ظهر امروز از عاملان عمده و نمونه خود به نام گردهمایی مشتریان برگزیده سیمان مازندران تجلیل کرد.
مدیرعامل شرکت سیمان مازندران در این مراسم اعلام کرد: در هفت ماه امسال یک میلیون و 750 هزار تن سیمان و کلینکر در سیمان مازندران تولید شد.
حمید یوسفی با خاطرنشان کردن این نکته که 550 هزار تن این میزان تولید به مرحله صادرات رسیده است از رشد 30 درصدی صادرات سیمان تولید مازندران در شهرستان نکا خبر داد.
وی تولید محصول باکیفیت و استفاده از فناوری‌های زیست محیطی را دلیل افزایش تولید در شرکت سیمان مازندران دانست و خاطرنشان کرد: در بخش فروش داخلی نیز بیش از پنج درصد رشد داشتیم.
مدیرعامل شرکت سیمان مازندران نقش کارخانه سیمان را در آبادانی و ساخت و ساز کشور موثر برشمرد و تصریح کرد: شرکت سیمان با برخورداری از کارشناسان و مهندسان تولید و بازرگانی، نگاه اقتصادی به تولید دارد.
این مسئول با تاکید بر اینکه امروز تولید به هر قیمت توجیه‌پذیر نیست، اضافه کرد: تولید همراه توجیه اقتصادی راه رقابت و حضور در بازار بین‌المللی را باز می‌کند.
مدیرعامل شرکت سیمان مازندران بیان داشت: این شرکت در نظر دارد رعایت مسایل زیست محیطی، اصل بهینه‌سازی سوخت و انرژی و رعایت حقوق مصرف‌کننده را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با تاکید بر رعایت حقوق عاملان فروش سیمان مازندران در شهرهای استان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 10 مشتری عمده سیمان مازندران که ماهانه بیش از هزار تن از این شرکت خریداری کردند مشمول جایزه شدند که این تعداد در سال جاری به 170 نفر رسید.
مدیرعامل شرکت سیمان مازندران اجرای سیستم مکانیزه اعلام بار، تجهیز کامیون‌های حمل بار با سیستم چی‌پی‌اس، ایجاد رقابت و ردیابی مشتریان از راه دور را از برنامه‌های آینده بزرگ‌ترین تولید‌کننده سیمان شمال کشور اعلام کرد.
وی با اعلام اینکه در یک سال گذشته این شرکت با جهش تولید و فروش مواجه بوده، تصریح کرد: در یک سال گذشته، 2 میلیون و 440 هزار تن سیمان از سیمان مازندران در داخل کشور به فروش رسیده است.
یوسفی ظرفیت فروش داخلی و خارجی این شرکت در یک سال گذشته را 3 میلیون و 320 هزار تن اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت سیمان مازندران اضافه کرد: با این ظرفیت تولید، سیمان مازندران رتبه دوم کشوری را در صادرات سیمان به خارج از کشور از آن خود کرد.
وی با اعلام اینکه سیمان مازندران به مرحله رقابت بین‌المللی رسیده است، گفت: برداشت کارشناسی ما این است که به دلیل کیفیت در تولید، کیفیت سیمان مازندران افزایش یافته است.
این مسئول متذکر شد: آمادگی داریم روزانه 5 هزار تن سیمان را به صورت پاکتی تحویل دهیم.
در این نشست مشتریان نمونه و برگزیده شرکت سیمان مازندران مسایل و مشکلات کاری خود را با حضور مسئولان شرکت سیمان مازندران مطرح کردند که عمده‌ترین این مسایل، تجدیدنظر در سیاست خرده‌فروشی، گران بودن سیمان در برخی از شهرهای مازندران و اقتصادی بودن خرید سیمان از دیگر استان‌ها، زیادبودن کرایه حمل و نقل سیمان و کیفیت پایین سیمان تولیدی مازندران بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول