اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

شهادت‌طلبی و ایثار از شاخصه‌های سپاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: شهادت‌طلبی و ایثار از شاخصه‌های نیروهای سپاه است.

شهادت‌طلبی و ایثار از شاخصه‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علی طهماسبی پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون شهر قیدار اظهار کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) یکی از اقدامات بسیار ارزشمند امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران خدمات بی‌شائبه‌ای را در عرصه‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی انجام داده است، اضافه کرد: فعالیت در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فناوری علمی و اقتصادی از جمله اقدامات سپاه پس از تشکیل این نیروی نظامی است.

امام جمعه قیدار با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در زمینه مبارزه با گروهک‌های منافق اضافه کرد: سپاه پس از تشکیل همواره در صحنه بوده و اقدامات ارزشمندی را در راستای دفاع از نظام و انقلاب انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی و ایثار از شاخصه‌های مهم سپاه است، اضافه کرد: مردمی بودن و تجلی ارزش‌های دینی با حضور روحانیت نیز از دیگر شاخصه‌های سپاه است.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز حمله نافرجام آمریکا به طبس افزود: شکست نیروهای آمریکایی در طبس در ابتدا با یاری خدا و امداد غیبی و تلاش نیروهای ایرانی حاصل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول