اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

سپاه در تمام عرصه‌ها تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه هدف امام از تأسیس سپاه حراست از انقلاب در تمام زمینه‌ها بود، گفت: سپاه در تمام این عرصه‌ها تأثیری بسزا دارد.

سپاه در تمام عرصه‌ها تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان سپاه پاسداران با تحسین امام برای پایه‌گذاری سپاه پاسداران اظهار داشت: ابتکار حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی را در تمام جوانب بیمه کرد.

وی افزود: گر چه سپاه هویت نظامی دارد اما در ذات مأموریت سپاه، بُعد نظامی یکی از ابعاد این نهاد است و مسئولیت این نهاد فراتر از گام‌های نظامی است.

حسینی خاطرنشان کرد: این نهاد ارزشی به مقتضای اینکه مجموعه‌ای با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی است و پاسداری از انقلاب تنها به تقابل در جبهه نظامی نیست و تاکنون در جبهه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی مقابله کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در ایفای نقش و رسالت خود در طی دوران بعد از انقلاب اسلامی سابقه‌ای درخشان دارد و مورد تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

حسینی با یادآوری اینکه با فروپاشی بلوک شرق که با پیش‌بینی امام راحل نیز همراه بود، غربی‌ها فکر می‌کردند که جهان نمی‌تواند به جز در سایه آمریکا و با عنوان دهکده واحد جهانی به حیات خود ادامه دهد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به طور معجزه‌آسایی بر این فرضیه خط بطلان کشید و علت دشمنی مستکبران با نظام اسلامی نیز همین مسئله است.

وی عنوان کرد: تدبیر حکیمانه امام راحل برای تأسیس سپاه پاسداران نیز برگرفته از نیاز به حراست از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول