اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه

26 سخنرانی علمی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری 26 سخنرانی علمی در هفته آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه در استان خبر داد.

26 سخنرانی علمی در اراک برگزار می‌شود

اسماعیل غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 9 تا 15 اردیبهشت ماه به نام هفته آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای توسط سپاه و بسیج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن هفته آموزش عقیدتی با هفته معلم تصریح کرد: نخستین روز از هفته آموزش عقیدتی و سیاسی به نام شهید مطهری و ولایت فقیه نامگذاری شده که در این روز چندین سخنرانی با موضوع ولا و ولایت‌ها، حاکمیت الهی، نبوت ـ امامت و  ولایت فقیه و ضرورت رهبری انجام خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دومین روز از این هفته به نام شهید مطهری، قرآن و عترت نامگذاری شده است خاطر نشان ساخت: موضوعات سخنرانی دومین روز از هفته آموزش عقیدتی بررسی قرآن شناسی شهید مطهری، شناخت سیره ائمه اطهار(ع)، حماسه حسینی(ع)، اسلام و مقتضیات زمان و جاذبه و دافعه علی(ع) است.

غلامی شهید مطهری بیداری اسلامی را عنوان سومین روز این هفته برشمرد و ادامه داد: بیداری اسلامی در سده اخیر، استکبارستیزی، مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی و انقلاب اسلامی از مهم‌ترین موضوعات سخنرانی در این روز است.

وی گفت: چهارمین روز از هفته آموزش عقیدتی به نام شهید مطهری، جهاد علمی و خودباوری نامگذاری شده است که خدمات متقابل اسلام و ایران، الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و خودباوری علمی عناوین سخنرانی این روز را تشکیل می‌دهند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی شهید مطهری، سیمای زن مسلمان را عنوان پنجمین روز ذکر کرد و موضوعات سخنرانی این روز را نیز نظام حقوق زن در اسلام، مسئله حجاب زن، مقام و مسئولیت‌های اجتماعی و نقش زن در خانواده عنوان کرد.

غلامی گفت: شهید مطهری، ایثار و شهادت و شهید مطهری، مهدویت و انتظار از عناوین ششمین و هفتمین روز از هفته آموزش عقیدتی هستند که جهاد از دید شهید مطهری(ره)، شهید کیست، نقش امدادهای غیبی در زندگی بشر، زندگی جاوید، ماهیت قیام و انقلاب مهدی(عج) و انتظار فرج مهم‌ترین موضوعات سخنرانی در این دو روز می‌باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول