اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

وظیفه‌شناسی و عمل به موقع از خصوصیات سپاه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تعهد و تدین، معنویت و کار برای رضای خدا، وظیفه‌شناسی و عمل به موقع از خصوصیات بارز نیروهای سپاه پاسداران است.

وظیفه‌شناسی و عمل به موقع از خصوصیات سپاه است

سعید نقی‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محصول اندیشه ناب امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با مطالعه دقیق علت شکست نهضت‌های اسلامی در قرون گذشته نظام اسلامی را بنا نهاد، تصریح کرد: با دوراندیشی امام راحل، سپاه پاسداران در راستای انجام اصلی‌ترین وظیفه خود به عنوان حافظ انقلاب، نقطه امید ملت‌های منطقه بوده و پناهگاه مظلومان جهان محسوب می‌شود.

 

*انقلاب اسلامی مایه امید ملت‌های منطقه است

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مایه امید ملت‌های منطقه برای رهایی از یوغ استعمارگران است، خاطرنشان کرد: در 33 سال گذشته سپاه پاسداران با شناخت همه‌جانبه به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و در عمل، با روحیه انقلابی موجب سرافرازی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توجه به فرمایشات امام خمینی‌(ره) را در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مد نظر خود قرار داده است، افزود: ‌در حال حاضر نیز سپاه با افتخار بازوی ولایت فقیه بوده و منویات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده می‌کند.

نقی‌لو با اشاره به اینکه سپاه با برنامه‌ریزی دقیق، عمل به هنگام و پیروی از ولایت فقیه در حال حاضر از اقتدار همه جانبه برخوردار است، خاطرنشان کرد: اقتدار سپاه در عرصه‌های مختلف در حال حاضر به خوبی دیده می‌شود.

*سپاه پاسداران ارتباط تنگاتنگی با لایه‌های اجتماعی جامعه دارد

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران ارتباط تنگاتنگی با مردم و لایه‌های اجتماعی در جامعه دارد، یادآور شد: این روحیه تعامل و همکاری موجب تبدیل این نهاد به نهادی شکست‌ناپذیر و قدرتمند شده است.

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تعهد و تدین، معنویت و کار برای رضای خدا، وظیفه شناسی و عمل به موقع را از خصوصیات بارز سپاه برشمرد و گفت: سپاه پاسداران ارتقا و حفظ نیروی انسانی و تربیت نیروهایی مومن و متعهد را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

وی یادآور شد: بر خلاف تبلیغات دشمنان، سپاه پاسداران از نظر اقتصادی در سطح نازلی قرار داشته و در زندگی خود ساده‌‌زیستی را سرلوحه خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول