اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

تشکیل کارگروه کشاورزی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از تشکیل کارگروه کشاورزی با رویکرد جدید برای نخستین بار در این استان خبر داد.

تشکیل کارگروه کشاورزی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر ارتباط مستقیم مقام عالی استان با کارگزاران تاکید کرد و اظهار داشت: همایش یک‌هزار و 200 نفری پیروان ولایت، تلاشگران دولت در گیلان با هدف مذکور روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت جاری در مجتمع صدا و سیما در زیباکنار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم گیلان در خبرگان رهبری برای حضور در این همایش دعوت شده است، افزود: تمام مدیران استانی و شهرستانی به همراه بخشداران، شهرداران، دهیاران و ... در همایش پیروان ولایت، تلاشگران دولت در گیلان حضور می‌یابند.

سعادتی برقراری ارتباط مستقیم با کارگزاران نظام برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را موثر خواند و تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان در این همایش جمع‌بندی شده و توفیق‌های بخش‌های مختلف استان در سال گذشته ارائه می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی استان در همایش پیروان ولایت، تلاشگران دولت در گیلان، خاطرنشان کرد: ستاد این همایش از یک ماه گذشته آغاز به‌کار کرده است.

وی، برنامه‌های سال 91 را با اولویت موضوع‌های استانی، ملی و کشوری عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای ایجاد تمرکز در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی گیلان انجام شده است.

سعادتی به کارگروههای مختلف برای توسعه گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: کارگروه کشاورزی با رویکرد جدید برای نخستین بار در این استان تشکیل می‌شود.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به تعامل و برقراری رابطه با کشورهای همسایه، یادآور شد: گیلان می‌تواند کانون منطقه‌ای، ملی و فرا منطقه‌ای در مباحث مختلف باشد.

وی برگزاری نخستین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در داغستان را در راستای اهداف مورد نظر عنوان کرد و افزود: بحث صادرات و برقراری روابط با کشورهای حاشیه دریای خزر مد نظر است.

سعادتی با بیان اینکه تعداد 98 نفر از تجار استان در نمایشگاه توانمندی‌های گیلان در داغستان حضور پیدا کردند، تصریح کرد: مردم و دولت روسیه به دلیل عملکرد بسیار بد رژیم صهیونیستی و آمریکا از مواضع مقام معظم رهبری و دولت احمدی‌نژاد دفاع می‌کنند.

استاندار گیلان سفر به جمهوری داغستان و آستراخان روسیه را دارای دستاوردهای کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و اذعان کرد: بیداری اسلامی در تمام دنیا گسترش یافته و مردم جهان برای جمهوری اسلامی ایران احترام ویژه‌ای قائل هستند.

وی به دخالت رژیم صهیونیستی و آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در روسیه جایگاهی ندارند و این امر عمق راهبرد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را نشان می‌دهد.

سعادتی با تاکید براینکه مسئولان روسیه برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران را افتخار می‌دانند، بیان داشت: مسئولان روسی به این نتیجه رسیده‌اند که رابطه با آمریکا سودی برای آنها ندارد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول