اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان خبر داد

تشکیل کارگروه توسعه و تولید کشاورزی دشتستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان از تشکیل کارگروه توسعه و تولید کشاورزی دشتستان خبر داد.

تشکیل کارگروه توسعه و تولید کشاورزی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست با مسئولان کشاورزی و مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان اظهار داشت: امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و همه مسئولان باید با جدیت نسبت به تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همه‌ ساله در آستانه سال نو مسایل مهمی را مطرح می‌کنند و با توجه به شرایط داخلی و خارجی به نامگذاری سال‌ها می‌پردازند و با توجه به اشرافی که دارند بسیار دقیق این امر را انجام می‌دهند و نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی می‌کنند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: اگر تولید ملی رشد کند به خودکفایی می‌رسیم و همه متولیان و مسئولان شهرستان باید برای رشد تولید ملی بیش از پیش تلاش کنند.

مصلح از تشکیل کارگروه توسعه و تولید کشاورزی دشتستان خبر داد و تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید ملی و به حول و قوه الهی در شهرستان دشتستان کارگروه جدیدی به نام کارگروه توسعه و حمایت از تولید کشاورزی تشکیل شده که ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی شهرستان با همکاری و تعامل بیش از پیش بتوانند زمینه‌ساز توسعه و رشد بخش کشاورزی در شهرستان شوند.

وی اضافه کرد: از جوانان جویای کار به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی رشته کشاورزی می‌خواهیم که این فرصت را مغتنم شمارند و با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای بهبود و ارتقای سطح کشاورزی روستای خود از این تسهیلات استفاده کنند.

مصلح یادآور شد: امید داریم شرایط بکارگیری کارجویان در روستاهای شهرستان در حوزه کشاورزی فراهم شود.

وی اذعان داشت: دشتستان دارای اراضی کشاورزی مستعدی است و بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان در این شهرستان تولید می‌شود و باید نسبت به تقویت و توسعه کشاورزی اهتمام ورزیم.

در این نشست مسئولان کشاورزی و تعاون و کار دشتستان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر تقویت بنگاه‌های تولیدی و تولیدکنندگان کشاورزی تاکید کردند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول