اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران خبر داد

تحقق 74 درصدی مصوبات کارگروه سلامت مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: سال گذشته 74 درصد مصوبات کارگروه سلامت محقق شد.

تحقق 74 درصدی مصوبات کارگروه سلامت مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی ناصحی صبح امروز در کارگروه سلامت استان به تحقق 74 درصدی مصوبات جلسه کارگروه سال گذشته حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان‌های قائمشهر و ساری به ترتیب با تشکیل 10 جلسه کارگروه و تحقق 89 درصدی و 78 درصدی رتبه برتر را در سطح استان به خود اختصاص دادند.

وی توانمندسازی و هماهنگی در سیاست‌های مرتبط با سلامت همگانی را هدف دانشگاه علوم پزشکی دانست و یادآور شد: برنامه‌های سال جاری دانشگاه علوم پزشکی تقویت ساختاری دبیرخانه، تعیین حیطه‌های اولویت‌دار سلامت، جلب مشارکت استان در حوزه سلامت و پیگیری بهبود شاخص‌ها در حوزه سلامت اجتماعی است.

ناصحی با اشاره به اینکه طراحی، ترسیم فرآیند ارائه و رسیدگی به پیشنهادات به کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در حوزه سلامت نیازمند مشارکت حوزه زیست محیطی هستیم.

این مسئول موضوعات قابل پیگیری کارگروه سلامت در سال جاری را ایجاد بانک اطلاعات مصوبات شهرستانی اعلام کرد و گفت: طراحی ساختار بهبود فرایند اداری و اجرایی، تدوین بسته آموزشی و نیز نظارت بر اجرای کامل فعالیت‌ها به صورت عادلانه از برنامه‌های در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران کشتارگاه‌های دامی، آب آشامیدنی، بازارهای روز سنتی و غرفه فرآورده‌های خام دامی را از موضوعات مورد توجه و قابل پیگیری استان در حوزه سلامت عنوان کرد و اذعان داشت: مشخص نبودن ضوابط برای نگهداری فرآورده‌های دامی، تبدیل نهرهای زارعی داخل شهر و روستا، کارایی نداشتن برخی از جوی‌های آب داخل شهرها، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، ساماندهی مراکز فروش یخ و بحث قلیان در سال جاری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول