اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه روستایی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از تشکیل کارگروه ویژه روستایی در شهرستان جم خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه روستایی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی سه‌شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان جم در روستای آبگرمک اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده همه مسئولان و مردم باید در راستای تحقق منویات معظم‌له تلاش کنند و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

وی افزود: دولت نهم و دهم در راستای عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور به ویژه روستاها تلاش فراوانی از خود نشان داده و در شهرستان جم نیز شاهد بهبود وضعیت رفاهی مردم هستیم.

فرماندار جم از تشکیل کارگروه ویژه روستایی در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: یک کارگروه ویژه از اعضای شورای اداری ویژه این روستا تشکیل و با جدیت مشکلات روستا را بررسی می‌کنند.

عبداللهی تصریح کرد: برای رفع مشکلات سایر روستاها نیز تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

وی از احداث سالن ورزشی در روستای آبگرمک خبر داد و افزود: به زودی کلنگ احداث این سالن ورزشی و همچنین خانه عالم که زمین آنها اهدا‌ شده به زمین زده می‌شود.

عبداللهی اذعان داشت: با توجه به اینکه این روستا یکی از روستاهای بزرگ شهرستان جم بوده اما تاکنون فاقد محلی برای ورزش جوانان است؛ خوشبختانه با احداث این سالن آقایان و بانوان ورزشکار می‌توانند در صحنه‌های ورزش حرفی برای گفتن داشته باشند.

فرماندار جم در ارتباط با استفاده از آب سنگ‌شکن شهید ارزاقی که مدتهاست این پرونده در حال بررسی است بیان داشت: مکاتبات انجام شده و تمامی سعی و تلاش ما در بهره‌برداری از این مکان مورد نظر همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: شهرستان جم دارای پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی است و باید با تلاش دسته‌جمعی و تعامل بیشتر به سمت رشد و شکوفایی شهرستان حرکت کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول