اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خواستار شد

تفکیک کارگروه خانواده و بانوان از کارگروه فرهنگی اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خواستار تفکیک کارگروه خانواده و بانوان از کارگروه فرهنگی اجتماعی شد.

تفکیک کارگروه خانواده و بانوان از کارگروه فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نخستین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان در سال 1391 اظهار داشت: سیاست‎گذاری وظیفه ذاتی کارگروه فرهنگی و اجتماعی است و این کارگروه باید برنامه‎ها و سیاست‎های خود را برای اجرایی کردن به دستگاه‎های استانی ابلاغ کند.

وی تصریح کرد: رسالت کارگروه در دو بخش قابل احصا است که شامل برنامه‎های نو، خلّاق و بدیع و در بخش دیگر نیز حل مشکلات دستگاه‎ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی به ویژه متولی امور فرهنگی باید پای کار بیایند، ادامه داد: وظیفه تشخیص و ایجاد انطباق به عهده کارگروه است که هر کار جدید را چه دستگاهی باید مدیریت کرده و به اجرا بگذارد.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این جلسات باید مسائل فرهنگی و سیاسی در کنار هم مورد بحث قرار گیرد و مدیران ما باید حتی در حوزه‎های عمرانی، تولیدی و اقتصادی به مسائل از منظر سیاسی با نگاه ولایتمداری توجه ویژه داشته باشند و همان "عینیت دیانت و سیاست" را در تمام فعالیت‎ها‎ی‎شان مورد توجه قرار دهند. 

جمشیدی افزود: جامعه‎ای که امروز درگیر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان نظام است باید بیش از هر زمانی به مسائل فرهنگی توجه داشته باشد که این نیاز به کار بیشتر در این کارگروه و توجه ویژه به آینده‎ای بهتر و اثرگذارتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان خواستار تفکیک کارگروه خانواده و بانوان از کارگروه فرهنگی اجتماعی شد و تأکید کرد: دبیران کارگروه‎ها باید گروه‎های کاری و کارشناسی ذیل کارگروه را هر چه بیشتر فعال کرده و مسائل قابل بحث دستگاه‎های اجرایی را در آن جلسات با نگاه کارشناسی مورد بررسی عمیق و دقیق قرار دهند.

در این جلسه همچنین ایروانی مدیرکل بهزیستی استان گزارشی را در خصوص وضعیت سالمندان استان و اقدامات انجام شده در راستای بهبود شرایط این عزیزان ارائه داد.

وی هدف از تشکیل شورای ساماندهی سالمندان در استان را بهبود روش زندگی و ارتقای کیفیت آن و ایجاد رضایت سالمندان از زندگی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول