اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر انجام شد

تشکیل کارگروه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشکیل کارگروه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی در بوشهر خبر داد.

تشکیل کارگروه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، اسماعیل مرحمتی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: در سالی که به نام سال تولید ملی نامگذاری شده بخش صنعت و معدن نقشی اساسی و محوری دارد و باید از پتانسیل این بخش بیشترین بهره را ببریم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال باید در همه موارد در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت با مبنا قرار دادن این شعار عمل شود.

این مسئول اضافه کرد: دور جدید سفر ستاد تسهیل و پشتیبانی امور واحدهای تولیدی به استان بوشهر در آینده نزدیک انجام می‌شود که می‌تواند راهگشای مشکلات بخش صنعت و معدن در استان باشد و نخستین جلسه آن در سال جدید با حضور استاندار بوشهر انجام خواهد گرفت.

مرحمتی با تاکید بر اینکه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف، مردم در جامعه به نیازهای خود می‌رسند تصریح کرد: بخش خصوصی که شامل تشکل‌های صنعتی، معدنی و تجاری است، با حمایت‌های دولت می‌توانند نقش مهمی در رفع موانع و مشکلات داشته باشند و در زمینه توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت موثر باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: 30 کارگروه تخصصی در حوزه فعالیت این سازمان قرار دارد که باید هر کدام به صورت ویژه با حضور کارشناسان مرتبط در سال‌جاری برنامه‌ریزی و تشکیل شود.

مرحمتی از تشکیل کارگروه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی در بوشهر خبر داد و گفت: این کارگروه به همراه کارگروه برنامه و توسعه و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و کارگروه تسهیلات از مهم‌ترین کارگروه‌های صنعت و معدن و تجارت در استان هستند.

فرماندار جم نیز اظهار داشت: با توجه به اهمیت نامگذاری امسال مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری؛ وظیفه ما در بخش صنعت، معدن و تجارت را بیشتر کرده و ضروری است در این زمینه تلاش و کوشش مستمر داشته باشیم.

خلیل عبداللهی اضافه کرد: کشور ما دیروز به عنوان یک مصرف کننده بود ولی امروز به‌عنوان یک صادرکننده است و این افتخاری برای کشور ایران است.

وی بیان کرد: شهرستان جم با توجه به موقعیت مستعد آب و هوایی در استان قابلیت بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی دارد که مسئولان استانی باید بیشترین توجه برای رفع کمبود و نواقص آن داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول