اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

تشکیل کارگروه حمایت از تولید ملی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تشکیل کارگروه تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در فرمانداری آمل ابلاغ شده است.

تشکیل کارگروه حمایت از تولید ملی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه اتصال جهاد اقتصادی به حمایت از کار و تولید ملی در تقویت جایگاه اقتصادی کشور نقش مهمی خواهد داشت، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و حفظ شرایط اشتغال در کشور نیز در راستای تحقق این شعارها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تحقق منویات رهبری در سال جدید تشکیل کارگروهی در این زمینه در فرمانداری آمل ابلاغ شده، گفت: در این کارگروه از صاحب‌نظران در راستای تحقق اشتغال و اجرای این منویات نظرخواهی می‌شود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه شهرستان آمل با داشتن نیمی از صنعت مازندران در راستای حمایت کار و تولید می‌تواند پیشتاز باشد، عنوان کرد: در این بخش باید راهکارهای حمایت از تولید و کار در شهرستان بررسی و شناسایی شود.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته در مرحله نخست پرداخت اعتبارات استانی، 146 میلیارد و 193 میلیون ریال اعتبار به آمل اختصاص یافته، تصریح کرد: در این مرحله 300 پروژه برای اجرایی شدن تعریف شده است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در مرحله دوم نیز دو میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 12 پروژه در سطح شهرستان تعریف شده، بیان داشت: در اواخر سال گذشته نیز 16 میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 39 پروژه حوادثی در شهرستان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبار ماده 180 نیز 129 پروژه با اعتبار 90 میلیارد و 872 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع در سال گذشته 480 پروژه با اعتبار 256 میلیارد و 111 میلیون ریال اعتبار در شهرستان آمل اجرایی شده که تعدادی از این پروژه‌ها تا 60 درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارند.

در این جلسه که مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای مازندران حضور داشتند، فرماندار آمل با اشاره به اینکه در بخش آب شهری بخشی از زیرساخت‌های آب شهرستان پیگیری نشده و نیاز به اصلاح دارد، ادامه داد: این بخش نیاز به حفر چاه‌های جدید و توسعه شبکه‌ها دارد.

فرماندار آمل ابراز داشت: قطعی آب شهری در برخی مناطق آمل پذیرفتنی نیست.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه منابع زیرزمینی آب در این منطقه به شهرهای اطراف نیز ارسال می‌شود، متذکر شد: تامین آب شهرهای دیگر باید در شرایطی صورت گیرد که در خود منطقه کمبودی نباشد.

وی گفت: کمبود آب کشاورزی در برخی روستاهای شهرستان نیز به منابع پایدار و فراوان آب نیز به همین دلیل رخ می‌دهد که امیدواریم برطرف شود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول