اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد

تشکیل کارگروه تخصصی حل معضل گرانی در بوشهر

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل کارگروه تخصصی حل معضل گرانی در بوشهر شد.

تشکیل کارگروه تخصصی حل معضل گرانی در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در دیدار مدیران و معاونان تعزیرات حکومتی بوشهر با تقدیر و تشکر از عملکرد تعزیرات حکومتی در این ایام اظهار داشت: در کنار مقوله برخوردها باید به دنبال سیستمی برای جلوگیری از بروز تخلف در عرصه بازار باشیم.

وی با تشریح دیدگاه خویش در این زمینه خواستار تشکیل کارگروهی تخصصی متشکل از صاحب نظران عرضه بازار و اقتصاد برای حل ریشه‌های معضل گرانی در بوشهر شد.

صفایی‌بوشهری گفت: این کارگروه می‌تواند با محوریت تعزیرات حکومتی ضمن بررسی دقیق و دانش بنیان عوامل مربوط به تورم و گرانی در شهر بوشهر راهکارهای اصولی و مناسبی را برای حل این معضل به دستگاه‌های مربوطه ارائه کند.

امام جمعه بوشهر گفت: باید سامانه بازار و بازارگردانی در بوشهر راه اندازی شود و این کارگروه نیز با طراحی ماتریس اقتصاد و بازار در استان عوامل نابسامانی و بحران را در بازار به طور صحیح شناسایی و ارائه کند.

همچنین وی برای حمایت از کارگروه تخصصی و ارائه راهکارهای لازم به آنها اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز با بیان گزارشی از عملکرد این اداره کل در دو ماهه گذشته به اقدامات نظارتی و کنترلی تعزیرات حکومتی در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش و جدیتی که همکاران در این ایام از خودشان نشان دادند، ضمن برخورد جدی با بسیاری از متخلفین، تعدادی از واحدهای عمده متخلف نیز تعطیل و یا محکوم به نصب پارچه شدند.

محمود احمدی ادامه داد: البته بسیاری از واحدهای کوچک نیز به جزای نقدی محکوم شدند تا فرصت را از سودجویانی که به اسم کسب و تجارت با فعالیت‌های غیرقانونی خود قصد ایجاد التهاب و نابسامانی را در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم داشتند بگیریم که رضایت آحاد مختلف مردم از عملکرد تعزیرات حکومتی نسبت به گذشته مؤید این فعالیت‌هاست.

احمدی ضمن تقدیر و تشکر فراوان از حمایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه که برکات زیادی برای مجموعه تعزیرات حکومتی داشته و افزایش انگیزه و تلاش پرسنل را سبب شد، خواستار تداوم و استمرار در این حمایت‌ها در ادامه کار و ارائه رهنمودهای لازم شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول