اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلمه خبر داد

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهرداری کلمه دشتستان

خبرگزاری فارس: شهردار کلمه از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهرداری کلمه دشتستان خبر داد.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهرداری کلمه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان اکبر حیدری عصر دوشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری کلمه اظهار کرد: شهرداری کلمه از ابتدای تاسیس و فعالیت تاکنون اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای توسعه و آبادانی و برطرف شدن نیازها و خواسته‌های شهروندان کلمه برداشته است.

وی افزود: نیاز شناخت‌های شهر و شهروندان و اولویت‌بندی برای رفع نیازها و خواسته‌های شهروندان از اساسی‌ترین‌ اقدامات صورت گرفته برای پیشرفت و توسعه این شهر بوده و رضایت اهالی این شهر را به دنبال داشته است.

حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری کلمه یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرداری و خواسته‌های شهروندان، صدور پروانه تاسیس است که در سال‌های جاری اقدامات مهم و ارزنده‌ای در این راستا صورت پذیرفته و شاهد تحقق این خواسته به نحو مطلوب بوده‌ایم.

این مسئول تشکیل کارگروه‌های تخصصی را از اقدامات مهم شهرداری کلمه در سال گذشته دانست و بیان کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی شهرداری به منظور تسریع در انجام خواسته‌ها و امور روزمره شهروندان کلمه بود.

شهردار کلمه در همین راستا تصریح کرد: کارگروه‌های املاک، حفاری، شهرسازی، عمران، مالی و حراست از کارگروه‌هایی بودند که در سال گذشته شاهد آغاز فعالیت آنها در شهرداری کلمه بوده‌ایم.

حیدری بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات اداری با تمام توان در خدمت شهروندان کلمه بوده‌ایم و تمام خدمات ارباب‌رجوعان را به نحو مطلوب و احسن انجام داده‌ایم.

شهردار کلمه در تشریح این فعالیت‌ها عنوان کرد: صدور 300 پروانه ساختمانی، 40 پایان‌کار، 50 مورد تغییر کاربری، کارشناسی از املاک و زمین‌های موجود تنها بخشی از اقدامات شهرداری کلمه در سال 90 است.

حیدری ادامه داد: بر اساس مراجعات شهروندان به شهرداری کلمه درخواست‌های ایشان درخواست صدور بیش از 300 پرونده ساختمانی جدید به شهرداری کلمه ارائه شده که تلاش داریم به زودی نسبت به صدور پروانه اقدام کنیم.

وی یادآور شد: در سال تولید ملی از تمام ظرفیت موجود برای افزایش بهره‌وری در این شهر بهره می‌گیریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول