اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

تشکیل کارگروه رسیدگی به مشکلات معلولان آسیب نخاعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: پس از دیدار با دستیار ارشد رئیس جمهور مقرر شد که کارگروه ویژه‌ای تشکیل و مسائل و مشکلات معلولان آسیب نخاعی در آن مطرح شود.

تشکیل کارگروه رسیدگی به مشکلات معلولان آسیب نخاعی

محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد دیدار با دستیار ارشد رئیس جمهور اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات معلولان ضایعه نخاعی در اصفهان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان به دیدار دستیار ارشد رئیس جمهور رفته و به ارائه مشکلات این قشر از معلولان پرداخته شد.

وی با بیان اینکه گزارش جامعی در مورد نیازها، خدمات و ضرورت‌های اجرایی یک هزار و 500 نفر مددجوی معلول ضایعه نخاعی استان اصفهان ارائه شد، افزود: مهم‌ترین نیاز معلول نخاعی نیاز به تجهیزات پزشکی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به مهم‌ترین مشکلات این قشر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی تصریح کرد: عدم اجرای کامل بندهای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، نبود امکان توسعه خدمات توان‌بخشی در نقاط محروم استان با وجود تعداد زیاد توان‌خواهان در نوبت خدمات، نگرش منفی جامعه به معلولان و عدم استقبال از اشتغال آنان و افزایش جمعیت سالمندان مشکل‌دار استان از چالش‌های مهمی است که بهزیستی با آن رو به ‌رو است.

وی ادامه داد: در این دیدار پس از بررسی مسائل و مشکلات از سوی دستیار ارشد رییس جمهور قول داده شد که تمام‌ موارد و مشکلات معلولان آسیب نخاعی در کارگروهی که به این منظور تشکیل می‌شود بررسی شود.

محمدزاده بیان داشت: تشک مواج، موارد پانسمان، ویلچر، خدمات حمایتی، حق پرستاری، مستمری و بیمه مکمل، مسکن و اشتغال از مهم‌ترین نیازهای معلولان آسیب نخاعی است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول