اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

ساماندهی حامیان مالی در دستور کارگروه ورزش قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: باید ساماندهی حامیان مالی استان در دستور کار کارگروه تخصصی ورزش حرفه‌ای خراسان‌رضوی قرار گیرد.

ساماندهی حامیان مالی در دستور کارگروه ورزش قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌‌اکبر هاشمی‌جواهری ظهر امروز در جمع مسئولان و مدیران حوزه‌های مرتبط ورزشی و صنعتی استان اظهار داشت: شکل‌گیری ارتباطات سازنده با نهادها و مدیران مختلف استانی، تشکیل دبیرخانه و در صورت نیاز تدارک دیدار با استاندار به منظور حصول نتیجه بهتر و اثربخش ضروری است.

هاشمی قدم نخست در این زمینه را هدایت رؤسای هیئت‌های ورزشی به سمت جذب حامی مالی، ایجاد کارگروه تخصصی قوی و برنامه‌ریزی برای شکل‌گیری دقیق ساختارها و اهداف آن عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با تأکید بر ضرورت حرکت ورزش استان به سمت حرفه‌ای شدن، افزود: برگزاری چنین جلساتی فرصت مغتنمی برای رشد و ارتقای سطح ورزش استان و بهره‌مندی از پیشنهادات و راهکارهای صاحب‌نظران این عرصه است.

وی با اشاره به اینکه باید ساماندهی حامیان مالی استان را در دستور کار قرار دهد، اظهار داشت: ترسیم راهکارها، تعیین اولویت‌ها و جلب اعتماد فعالان اقتصادی به منظور حمایت و همکاری آنان در فعالیت‌ها، می‌بایست در زمره اهداف اصلی این کارگروه قرار گیرد.

هاشمی صنایع را بازیگران صحنه ورزش دانست و افزود: برای ساماندهی این بخش از ورزش استان می‌بایست به صورت هدفمند، پایدار و باثبات عمل کنیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول