اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

سپاه به خوبی از دستاوردهای انقلاب ‌پاسداری کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: سپاه در طی 32 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران به خوبی از دستاوردهای این انقلاب پاسداری کرد.

سپاه به خوبی از دستاوردهای انقلاب ‌پاسداری کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الا‌سلام والمسلمین سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه دوم فاطمیه را خدمت ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: حضرت زهرا (س) شخصیتی ولایتمدار، ولایت‌پذیر و مطیع امام زمان خود، داشت.

خطیب جمعه زابل تصریح کرد: ما باید همانند آن بانوی بزرگوار اسلام نسبت به امام زمان خود شناخت کافی داشته باشیم تا بتوانیم در آن دنیا از پس سوالات برآییم.

طباطبایی ادامه داد: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است که این روز را به همه نیروهای سپاه و مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سپاه مولود نظام مقدس ایران اسلامی است، سپاهی که از آن شاهد برکات زیادی در ایران هستیم و به حق نیز خوب و شایسته از انقلاب پاسداری کرد.

امام جمعه زابل یادآور شد: سپاه همه آزمایشات سخت را در 32 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی پشت سر گذاشت و از آنها سربلند بیرون آمد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سپاه امروزه توانسته در تمام عرصه‌ها چه علمی، کشاورزی، عمرانی، خدماتی و... به درجه خودکفایی برسد.

وی گفت: پنجم اردیبهشت، سالروز شکست نیروهای آمریکا در صحرای طبس است و این روز نشان دهنده این است که ملتی که در همه کارها به خدا ایمان دارد، خداوند نیز با فرستادن باد شدید، گرد و خاک و طوفان جلوی حمله دشمن را می‌گیرد و باعث عقب نشینی دشمن می‌شود و این گونه خداوند انسان‌های ظالم را مجازات می‌کند.

در ادامه نماز جمعه از سه واقف خیراندیش شهرستان زابل توسط امام جمعه این شهرستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان تقدیر شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در این مراسم گفت: بنا به گفته خداوند در قرآن کریم" اموال و دارایی‌ها و فرزندان زینت زندگی دنیا است و آنچه پایدار است، نزد خداوند ثواب زیاد دارد".

حجت‌الاسلام منصور هاشمی افزود: ما برای یک عمر زندگی تلاش می‌کنیم تا بودجه و مالی را به دست می‌آوریم و آن را برای رفاه خانواده خرج کنیم.

وی اضافه کرد: آن کس که می‌خواهد کار ماندگاری انجام دهد باید وقف کند، خیلی از افراد هستند که به جهنم می‌روند ولی به دلیل این وقفی که در دنیا برای مسلمانان انجام داده‌اند از جمله زمین، مسجد، مدرسه و غیره به بهشت برده می‌شوند و این نشان از کار خیر در دنیا دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: ما با انجام کارهای خیر هم خود را در این دنیا بیمه کرده و هم اینکه سعادت اخروی نصیب‌مان می‌شود و این گونه کارها قابل قیاس با هیچ کاری نیست.

هاشمی گفت: خدا را شاکریم که توفیقی به دست آمد تا از خیران شهرستان زابل به طرز شایسته‌ای تقدیر و تجلیل کنیم و هر یک از این خیران و نیکوکاران، به گونه‌ای کار خیر در منطقه انجام داده‌اند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم کار خیری را انجام دهیم، باید انگیزه داشته باشیم.

‌انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول