اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین:

از تولیدات فرهنگی در سال تولید ملی غافل نشویم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قزوین گفت: از آنجا که دشمنان همواره برای تضعیف جوامع بشری از سلاح فرهنگی استفاده می‌کنند، نباید در سال تولید ملی از تولیدات فرهنگی غافل شد.

از تولیدات فرهنگی در سال تولید ملی غافل نشویم

سردار سالار آبنوش امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری شامل همه ابعاد جامعه و به ویژه بعد فرهنگی است.

وی افزود: در صورتی که متولیان امور فرهنگی؛ تلاش‌ها، سرمایه‌ها و استعدادهای خود را همسو با نهادینه کردن الگوی تولیدات ملی فرهنگی قرار دهند، با خنثی شدن تهدیدات دشمن، در این زمینه از تضعیف ارزش‌های ایرانی و اسلامی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه مضمون نام‌گذاری هر سال از جانب مقام معظم رهبری بر اساس هدایت اذهان جامعه در راستای یافتن نقاط ضعف کشور و تلاش برای رفع آنها است، ادامه داد: اینکه در سال‌های اخیر مضمون نامگذاری‌ها مرتبط با تقویت بنیه و توان اقتصادی و نیز استقلال کشور است، بیانگر آن است که باید در مسئله اقتصادی جهادی کار کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: رشد در ابعاد نظامی، امنیتی، سیاسی و علمی کشور نشان می‌دهد که ایران اسلامی تاکنون توانسته به لطف رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خون شهدا و پاسداری مردم از انقلاب، در این عرصه‌ها موفق باشد.

وی ادامه داد: با دقیق شدن در فلسفه نام‌گذاری سال 91 می‌توان نتیجه گرفت که اگر دشمن بتواند ایران را از ناحیه‌ای هدف قرار دهد، آن ناحیه می‌تواند عرصه اقتصادی باشد که این نکته مهم از دید هوشمندانه رهبر معظم انقلاب پوشیده نمانده است.

آبنوش تصریح کرد: به همین دلیل دشمن تحریم‌هایی را در سال جدید علیه مردم ایران اعمال کرده است و مقام معظم رهبری با رهنمودهای هوشمندانه خود قصد دارند نقاط ضعف را به مردم و مسئولان یادآور شده و خواستار تقویت این حوزه‌ها شوند.

وی تأکید کرد: در صورتی که مسئولان، مردم، دست اندرکاران و یاران تولید و اقتصاد کشور برای رفع نقاط ضعف و تبدیل نقاط قوت با یکدیگر متحد شوند ایران اسلامی دشمنانش را در جبهه‌های تحریم نیز مانند سایر عرصه‌ها ناکام می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: همین عزم کلی همه دلسوزان نظام است که تا پایان برنامه 20 ساله، پایه‌های تبدیل شدن ایران را به یک ابرقدرت اسلامی فراهم می‌کند.

آبنوش یادآور شد: تحقق این امر زمینه‌ساز صدور فرهنگ و اعتقادات اصیل ایرانی و اسلامی به دیگر کشورهای جهان می‌شود.

وی در ادامه ضمن تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس تأکید کرد: زحمات عوامل این رسانه اعتماد افراد به خبرگزاری فارس را در پی داشته است، به گونه‌ای که حتی دیگر رسانه‌ها نیز به هنگام تأکید بر صحت اخبار انعکاسی خود، به مطالب منتشر شده در این خبرگزاری استناد می‌کنند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول