اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

12 شهرک صنعتی اصفهان آماده تحقق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: 12 شهرک صنعتی اصفهان آماده تحقق تولید ملی در سال جاری است.

12 شهرک صنعتی اصفهان آماده تحقق تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در نخستین جلسه شورای معاونان فرمانداری در سال جاری، اظهار داشت: روستامحوری باید راهبرد مدیریتی بخشداران این شهرستان باشد.

وی اضافه کرد: بخشداران با همکاری دهیاران و با تشکیل اتاق فکر توجه ویژه به شرایط فعلی و آینده روستاها در ابعاد گوناگون داشته باشند.

فرماندار اصفهان با اشاره به شاخصه‌های تأثیرگذار بر رفاه و آسایش مادی و معنوی روستاها، تصریح کرد: به‌سازی معابر و گذرگاه‌ها، حذف پسماندهای ساختمانی از محیط روستاها، توجه به مسائل معنوی، اجتماعی و فرهنگی آنها از سوی دهیاران و هم‌چنین نظارت بخشداران با حساسیت و دقت بیش‌تری انجام شود.

وی با اشاره به تبیین شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.

کفیل اظهار داشت: به منظور افزایش تولید داخلی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، حوزه معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی نسبت به شناسایی و تشویق سرمایه‌گذاران در راستای فعال کردن مراکز تولیدی که بستر آن در 12 ناحیه و شهرک صنعتی شهرستان آماده اقدام است تا شاهد افزایش اشتغال جوانان باشیم.

وی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ مصرف کالا و تولیدات داخلی گفت: این امر به حفظ مشاغل موجود در بخش‌های تولید، گسترش و ایجاد مشاغل جدید در کشور کمک قابل توجهی می‌کند.

فرماندار اصفهان افزود: از دیگر اولویت‌های کاری فرمانداری در سال جدید ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در بخش‌ها، تعیین تکلیف طرح جامع پسماند روستایی و کمک به تقویت زیرساخت‌های کشاورزی است.

وی تصریح کرد: معاونان و بخشداران با تنظیم تقویم اجرایی در بازدیدهای دوره‌ای، راهبردهای سال جاری به خصوص نظارت جدی بر هزینه کردن کیفی اعتبارات سال را دنبال کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول