اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد

تلاش و جدیت در مأموریت‌ها برای تحقق یافتن تولید ملی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: تلاش و جدیت در مأموریت‌ها می‌تواند در تحقق راهبرد اصلی سال ۹۱ که تولید ملی است، مؤثر باشد.

تلاش و جدیت در مأموریت‌ها برای تحقق یافتن تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با اشاره به تحولات سیاسی سال گذشته اظهار کرد: در سال 90 از حیث سیاسی و هم از حیث مسائل اقتصادی تحولات و تغییرات جدی را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال نیز نقطه عطف مسائل سیاسی کشور تشکیل مجلس نهم شورای اسلامی است که می‌تواند تحول شگرفی را در حوزه مسائل سیاسی و دیپلماسی ایجاد کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین در ادامه یادآور شد: تلاش و جدیت در مأموریت‌ها می‌تواند در سال جدید در تحقق راهبرد اصلی سال 91 که تولید ملی است مؤثر باشد.

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه صاحب‌الامر انسجام و همدلی را راهبرد اصلی این دوره از مجلس عنوان کرد و افزود: تلاش برای خدمت بیشتر به مردم دغدغه هر نماینده دلسوز و ولایت‌مدار است.

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پر فراز و نشیبی بود تا آنجایی که حتی دشمنان هم مصمم بودند تا حرکت رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با همه توانشان به مخاطره بیندازند، اما هوشیاری ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و تحریم‌ها و تهدیدها نتوانست این نظام را ذره‌ای از مسیر اصلی حرکت خود بازدارد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال 91 به عنوان یک راهبرد از سوی مقام عظمای ولایت معرفی شده است و تلاش همگان نیز باید این باشد که تولید به معنای حقیقی ملی شود و ملی شدن تولید نیز نیازمند این است که اعتماد عمومی نسبت به کالاهای ایرانی جلب شود.

رضوانی یادآور شد: از سوی دیگر تولیدکنندگان داخلی باید تلاش کنند تا تولید آنان با کیفیت و مرغوب باشد، که اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً در ایران تولید افزایش یافته و علاوه بر ورود جدی به عرصه صادرات، اشتغالزایی نیز در کشور رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول