اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

حضور مردم ایلام در انتخابات مجلس نهم 8.5 درصد رشد یافته بود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: حضور مردم ایلام در انتخابات مجلس نهم در مقایسه با دوره قبل 8.5 درصد رشد یافته بود.

حضور مردم ایلام در انتخابات مجلس نهم 8.5 درصد رشد یافته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد بیانگر عمق بصیرت مردم استان ایلام برای حضور در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: حضور کیفی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مطلوب و ارزشمند بود که جای تقدیر و تحسین دارد.

این مسئول اضافه کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ستادهای فعالی داشتند و مردم در این ستادها حضوری جدی و فعال داشتند.

اعلایی تصریح کرد: تعداد 35 نامزد انتخاباتی بدون کوچکترین مشکلی در نهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام حضور یافتند.

استاندار ایلام گفت: نکته‌ای که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار چشمگیر بود، نوع انتخاب مردم بود، مردم نشان دادند بیش از آنکه به جنجال افرادی که دعوا سالار هستند توجه داشته باشند نوع انتخابات آنها بر اساس متانت و قانون‌پذیری و در مجموع شخصیت‌های که آرام بودند را بیشتر مورد عنایت خود قرار دادند.

وی متذکر شد: قله این انتخابات در تهران بود، 5 نفر اولی که در استان تهران انتخاب شدند از معتدل‌ترین افرادی بودن که انتخاب شدند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این انتخاب نشان داد که مردم رویکرد به سمت آرامش و متانت است و این نکته قابل توجهی است که باید رسانه‌ها به این مهم بپردازند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول