اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

انتخابات دور دوم اردبیل اثبات وفاداری مجدد به نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: برگزاری با شکوه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اثبات حقانیت مردم اردبیل در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن می‌باشد.

انتخابات دور دوم اردبیل اثبات وفاداری مجدد به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری در جلسه هماهنگی انتخابات حوزه انتخابیه اردبیل اظهار داشت: در حالی انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در 33 حوزه دیگر کشور این انتخابات برگزار تا تنها کرسی باقی‌مانده استان تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها به ویژه عرصه حضور و پشتیبانی از نظام و در نمایش انتخابات عظیم اعلام وفاداری کرده و عزت خود را به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشانده‌اند.

اکبری در ادامه خاطر نشان کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم، کم حاشیه و بدون تنش در روز 15 اردیبهشت ماه تمهید مقدمات لازم انجام شده و در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین پیش‌بینی‌ها و تدارک خوبی در برگزاری سالم و کم حاشیه انتخابات اندیشیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: همان‌گونه که مردم این دیار در 12 اسفند سال گذشته حماسه به یادماندنی خلق کردند در 15 اردیبهشت ماه نیز بار دیگر بر عظمت و اقتدار خود و نشان دادن وفاداری به خط ولایت و ارزش‌های به دست آمده پای می‌فشارند.

به گزارش فارس، رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس در مرحله دوم در حالی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها به صلابت و اقتدار ملت ایران است تا دنیا بفهمد این ملت هرگز دست از پشتیبانی و اعلام حمایت از نظام بر نمی‌دارد.

وی دو کاندیدای رقابت‌کننده در مرحله دوم را به حفظ آرامش و دوری از هرگونه التهاب در برگزاری مرحله دوم انتخابات دعوت کرد و بیان داشت: هرگونه تبلیغات زودهنگام ممنوع است و کاندیداها باید در مهلت مقرر و اعلام شده از سوی وزارت کشور فعالیت تبلیغاتی خود را انجام داده و تا 24 ساعت قبل از انتخابات به تمام تبلیغات خود پایان دهند.

فرماندار اردبیل دوری از تخریب و فعالیت‌های غیر قانونی را گوشزد کرد و گفت: کاندیداها باید براساس وضعیت و شرایط تعیین شده در قانون به بیان توانمندی‌های خود بپردازند و با دوری از هرگونه تخریب و رفتارهای یک‌جانبه‌گرایانه آرامش و آسایش جامعه را به هم نزنند.

انتهای پیام/ی20 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول