اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل:

افضلی‌فرد تنها کاندیدای حامی جبهه متحد اصولگرا در اردبیل است

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: مصطفی افضلی‌فرد تنها کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

افضلی‌فرد تنها کاندیدای حامی جبهه متحد اصولگرا در اردبیل است

مهدی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بین دو کاندیدای رقیب انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایی از مصطفی افضلی‌فرد  به مانند دور اول حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول انتخابات از بین کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی منصور حقیقت‌پور از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عنوان نماینده اول برگزیده و راهی مجلس شد و برای رقابت در دور دوم از بین دو کاندیدای این مرحله جبهه متحد اصولگرایی از مصطفی افضلی‌فرد حمایت می‌کند.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل یادآور شد: جبهه متحد اصولگرایی همه آحاد مردم اردبیل، نیر، ‌نمین و سرعین را به مانند مرحله اول به حضور گسترده و با شکوه در انتخابات دعوت می‌کند تا با حمایت از کاندیدای مورد نظر به عنوان پشتوانه عظیم مردمی و در تثبیت و استحکام نظام اسلامی در صحنه حاضر بوده و صلابت و اقتدار خود را نشان دهد.

نوروزی با یادآوری اینکه انتخابات صحنه واقعی از نمایش اتحاد و انسجام جامعه اسلامی است، افزود: در سالی که مزین به نام حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است همه وظیفه داریم با عمل به تکلیف خود از بهترین سرمایه‌های انسانی در ارتقا و اعتلای نظام اقتصادی بر اساس شاخص‌های دینی و مکتبی حمایت کنیم و مجلس توانمند با انسان‌های آگاه و عالم برگزیده و در سنگر کار و جهاد شایسته خدمت‌رسانی به توفیقات مورد نظر دسترسی پیدا کنیم.

وی با تبیین برخی از اهداف این جبهه در حمایت از نیروهای معتقد و متعهد به خبرنگار فارس بیان داشت:‌ با توجه به اینکه ترکیب مجلس نهم ترکیب اصولگرایی و منتخبان متعهد و مخلص است از پارلمان کشور انتظار حرکت و تاثیر‌گذاری رو به جلو و پویا می‌رود.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل ادامه داد: اهالی حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز در روز 15 اردیبهشت ماه امسال با انتخاب اصلح‌ترین فرد به اتحاد و همدلی نمایندگان استان و همسویی آنها در رسیدن به اهدافشان کمک می‌کنند و با راهیابی کاندیدای مورد نظر یک اتحاد و اتفاق واقعی را نظاره‌گر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در انتخابات 12 اسفند سال گذشته دو نماینده از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به ترتیب منصور حقیقت‌پور و کمال‌الدین پیر‌موذن با کسب اکثریت آرا به مجلس نهم راه یافتند و از هفت کرسی استان تنها یک کرسی بلاتکلیف است که با برگزاری انتخابات 15 اردیبهشت تکلیف نفر سوم اردبیل و هفتم استان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول