اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

مرحله دوم انتخابات در تویسرکان تمام الکترونیک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: فرآیند مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان تویسرکان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مرحله دوم انتخابات در تویسرکان تمام الکترونیک برگزار می‌شود

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: اخذ رأی واجدان شرایط در این حوزه انتخابیه در 15 اردیبهشت ماه سال جاری الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند سال 90 با رقابت 21 نامزد در شهرستان تویسرکان به علت به حد نصاب نرسیدن آراء داوطلبان نمایندگی به مرحله دوم کشید.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه از 75 هزار نفر واجد شرایط رأی‌گیری بیش از 60 هزار نفر در انتخابات نهم مجلس شرکت کردند، خاطرنشان کرد: مرتضی فضلعلی با کسب 9 هزار و 134 رأی و کاظم سلیمی با 6 هزار و 374 رأی با بیشترین میزان آرا در یک رقابت سالم به مرحله دوم راه یافتند.

وی از افزایش تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان خبر داد و تأکید کرد: شمار شعب ثابت و سیار شهری و روستایی از 94 شعبه به 100 شعبه در راستای پاسخگویی بهتر به نیازهای مردم افزایش خواهد یافت.

رضانیا مشارکت بیش از 80 درصدی مردم تویسرکان در مرحله نخست انتخابات نهم سال گذشته را نشان از فهم و شعور سیاسی بالای آنان دانست و تأکید کرد: کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان کاردان برای نمایندگان فرماندار، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی به ویژه کاربران در پروسه یک هفته‌ای برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: چگونگی روند انتخابات الکترونیکی مجدد در قالب مانورهای فرضی و توزیع بروشورهای تبلیغاتی برای اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان در یک برنامه مدون زمان‌بندی شده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار تویسرکان امنیت و سلامت انتخابات را مهمترین پارامترهای بسترساز برای حضور حداکثری مردم خواند و تأکید کرد: تحقق فرامین مقام معظم رهبری که همان حضور حداکثری مردم در 15 اردیبهشت ماه سال جاری است هدف اصلی و اولویت برنامه‌های اجرایی شهرستان در همه حوزه‌ها برای برگزاری مرحله دوم انتخابات نهم است.

وی از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات به دو روش الکترونیکی و سنتی خبر داد و اذعان داشت: تمام زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس به صورت مکانیزه در شهرستان تویسرکان با همکاری و تعامل همه‌جانبه مسئولان و مردم مهیا است. 

رضانیا با تأکید بر اینکه هیچ گونه سندی که مبنی بر تخلف در انتخابات تویسرکان باشد ارائه نشده، تصریح کرد: انتخابات نهم مجلس با حضور گسترده مردم اسفندماه سال گذشته در تویسرکان در سلامت کامل برگزار شد و این مهم نیز از سوی شورای نگهبان پس از بررسی‌های کارشناسانه تأیید شده است.

وی اظهار داشت: ضریب امنیتی حفاظتی بالا نسبت به انتخابات سنتی، کاهش هزینه‌ها، افزایش مشارکت عمومی، استفاده بهینه از زمان و تسهیل و تسریع‌بخشی کار، کاهش ضریب خطا تا درصد بالا و ارتقای ضریب سلامت انتخابات از مزیت‌های کاربردی انتخابات مکانیزه است به صورتی که اجرایی شدن این طرح، نقش بارزی در سلامت این دوره از انتخابات داشته است.

فرماندار تویسرکان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش و اقدامات چهار ساله شهریار طاهرپور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امیدوار هستیم با انتخاب نماینده جدید ظرفیت‌های بیشتری در شهرستان پیگیری و مطالبات مردم در همه بخش‌ها و عرصه‌ها اجرایی شود.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول