اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شایق:

وحدت اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی وحدت اصولگرایان را در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضروری‌تر از مرحله اول دانست و گفت: مدیریت وحدت در میان اصولگرایان بر پایه حفظ اصول است.

وحدت اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات ضروری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز عشرت شایق صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای جامعه اسلامی فرهنگیان تبریز با اشاره به حضور فعال گروه‌های سیاسی مختلف با خط ‌مشی اصولگرایی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افراد و گروه‌های اصولگرا در مبانی و اصول فکری و اعتقادی خود هیچ وجه اختلافی با هم ندارند اما هر کدام از طیف‌های این جریان ممکن است برای اجرای برنامه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، شیوه‌ها و روش‌های متفاوتی را تبیین کنند.

وی با تاکید بر وحدت و انسجام در بین نیروهای وفادار به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: مدیریت وحدت در میان اصولگرایان بر پایه حفظ اصول است و در راستای رسیدن به چنین مدیریتی که می‌تواند آثار مهم و سرنوشت‌سازی برای آینده کشور داشته باشد باید جناح‌های متعدد اصولگرا همچنان بر نقاط مشترک میان خود اصرار ورزند.

شایق خاطرنشان کرد: ممکن است برخی موضع‌گیری‌ها و یا حرکت‌های هر یک از طیف‌های اصولگرا، مورد قبول طیف دیگری از این جریان نباشد اما این موضوع نمی‌تواند هدف متعالی اصولگرایان یعنی حفظ امانت بزرگی به نام انقلاب اسلامی و تداوم آن را تحت تاثیر قرار دهد و به همین خاطر است که بسیاری از بزرگان جریان اصولگرایی در جریان انتخابات مجلس نهم، براساس تکلیف شرعی، حفظ وحدت عمومی اصولگرایان را بر حفظ منافع گروه خود ترجیح دادند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، وحدت اصولگرایان را در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضروری‌تر از مرحله اول دانست و افزود: مدیریت وحدت در این مرحله می‌تواند به موفقیت بیشتر کاندیداهای منتسب به اصولگرایان منجر شود و مجلس نهم را منسجم‌تر و کارآمدتر از مجالس قبلی شکل دهد و امید است این ضرورت از سوی همه طیف‌های اصولگرا مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

شایق در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که مسئله وحدت مهم‌ترین و اصلی‌ترین شیرازه حرکت اصولگرایان در صحنه‌های مختلف به شمار می‌آید، تصریح کرد: وجود روحیه وحدت در بین اصولگرایان حول محور توحید، ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اصلی‌ترین تاکتیک این جریان است و این روحیه باید بیش از پیش در بین ملت ایران بسط داده شود تا کارهای بزرگ و اساسی کشور به کمک مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول