اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

دانشجویان در مرحله دوم انتخابات حماسه 12 اسفند را تکرار می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کردستان از دانشجویان خواست تا در 15 اردیبهشت با حضور در پای صندوق‌های رأی امسال حماسه 12 اسفند سال گذشته را تکرار کنند.

دانشجویان در مرحله دوم انتخابات حماسه 12 اسفند را تکرار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده در جمع اعضای کمیسیون دانشجویی استان در سنندج بر حضور دانشجویان در انتخابات 15 اردیبهشت تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همانند مرحله نخست انتخابات حضوری گسترده و فعال در مرحله دوم انتخابات در 15 اردیبهشت خواهند داشت.

وی اظهار داشت: دانشجویان و اساتید استان همدوش با سایر دانشگاهیان کشور و همگام با اقشار مختلف مردم حضوری چشمگیر همانند دور اول برای پرشورتر برگزار کردن انتخابات خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات کردستان از اعضای کمیسیون دانشجویی استان خواست تا با فراهم نمودن مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای، یکبار دیگر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ استان و کشور به ثبت برسانند.

حسن‌زاده در پایان بر لزوم تقویت مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و خواستار ارائه برنامه‌های زیربنایی در مباحث فرهنگی در درون فضاهای دانشگاهی بر مبنای تقویت ارزش‌های متعالی اسلامی و انقلابی شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول