اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

ایلام آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: ایلام آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است.

ایلام آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام مانند دیگر نقاط کشور با حضور پرشور و حداکثری خود در نهمین دوره انتخابات مجلس حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: این حضور فعال و یکپارچه سبب به دور دوم کشیده شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه شمالی و جنوبی ایلام شد.

این مسئول اضافه کرد: مردم استان ایلام بر خلاف تلاش دشمنان در این دوره از انتخابات نیز حضوری جدی و حداکثری داشتند و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

اعلایی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات نیز مردم استان ایلام با حضور پرشور خود باردیگر وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.

استاندار ایلام گفت: در حال حاضر نیز تمهیدات لازم برای برپایی انتخابات دور دوم در دو حوزه شمالی و جنوبی ایلام اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده قرار است سیستم انتخابات در دور دوم به صورت مکانیزه در دو حوزه شمالی و جنوبی استان ایلام اجرایی شود.

این مسئول همچنین با اشاره به اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها در کشور اضافه کرد: نگاه دولت دکتر احمدی‌نژاد بر این است که با متقاعد کردن افراد، یارانه‌ها را به دهک‌های پایین‌تر جامعه برساند.

اعلایی تصریح کرد: با اجرای این طرح عدالت به معنای واقعی در جامعه پیاده خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول