اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قانون‌مداری کاندیداها

شور و نشاط انتخاباتی در مرحله دوم حفظ می‌شود

خبرگزاری فارس: شور و نشاط انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حفظ می‌شود.

شور و نشاط انتخاباتی در مرحله دوم حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجری انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و فرماندار اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست فرماندار با دو کاندیدای مرحله دوم اظهار داشت: مردم نباید احساس کنند که حضور در مرحله دوم انتخابات کم‌ رنگ‌تر و کم اهمیت‌تر از مرحله اول است در حالی که منتخب سوم با پشتوانه رای بیشتر می‌تواند با دلگرمی و توان مضاعف از حق و حقوق ملت دفاع کند.

یوسف اکبری حضور مردم را پشتوانه قوی روحی و همچنین تفکر سازنده توصیف کرد و گفت:‌ همانگونه که قانونگذار پشتوانه رای بیشتر را عامل صلابت نماینده می‌داند و فلسفه مرحله دوم نیز همین موضوع است پس ضرورت دارد مردم آگاه منطقه و حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین پر‌رنگ‌تر و با خیل کثیری از آرا از منتخب سوم خود حمایت کنند.

رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح کرد: منتخب مرحله دوم از لحاظ شأنیت و رتبه و مقام با منتخب مرحله اول هیچ تفاوتی ندارد و علت برگزاری مرحله دوم تنها پشتوانه رای بیشتر و کسب حداکثر آرا است تا با این پشتوانه بتواند در مجلس مدافع حق و حقوق ملت باشد.

اکبری از اهالی با بصیرت و هوشیار این حوزه انتخابیه خواست با همان احساس مسئولیت و شور و شعف ملی در روز 15 اردیبهشت ماه به پای صندوق رای آمده و منتخب سوم خود را برگزینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: این حضور آگاهانه مردم است که صحنه‌ساز اصلی انتخابات می‌باشد و به یقین در روز 15 اردیبهشت ماه بار دیگر تحرک عقیم دشمن ناقص و ناتوان‌تر خواهد ماند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در مرحله اول با طراحی خوب توسط فرمانداری مرکز استان و مشارکت فرمانداران سه شهرستان و بخشداران 360 مورد سخنرانی برای کاندیداها تدارک دیده شد و آنها در مدت یک هفته توانستند برنامه‌ها و توانمندی‌های خود را ارائه کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: در مرحله اول انتخابات هشت مورد نشست مشترک با خود کاندیداها و روسای ستاد آنها برگزار شد و به همین تعداد نیز نشست مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی با خبرنگاران برگزار کردیم.

وی گفت: همه این اقدامات با هدف اطمینان بخشی و اعتماد آفرینی انجام شد و برای مرحله دوم نیز چنین تدارکی را پیش‌بینی کردیم.

رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و سخنرانی کاندیداها در مساجد و بخش‌ها و روستاهای حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین خبر داد و افزود: در نشستی که اخیراً با این دو کاندیدای رقیب مرحله دوم داشتیم چنین برنامه‌ریزی‌هایی را نیز ابلاغ کردیم تا هیچ مشکلی در ایام تبلیغات به وجود نیاید.

اکبری مجلس را مردمی‌ترین نهاد سیاسی کشور برشمرد و یادآور شد: مجلس به عنوان قوه اساسی و رکن حکومت نقش برجسته‌ای در پیشبرد امور دارد و به خاطر آنکه با رای مستقیم مردم اعضای آن انتخاب می‌شود اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی مناسبات صحیح، قوانین شایسته و اجرایی و عملکرد مطلوب نظام را از رهگذر مقررات و مصوبات مجلس اعلام کرد و بیان داشت: مجلس قوی آرزوی همه است که این رسالت و قدرتمندی را انتخاب مردم زمینه‌ساز می‌باشد.

فرماندار اردبیل نقش شهروندان را در شکل‌گیری مجلس کار‌آمد بسیار با ارزش توصیف کرد و افزود: منتخبان مردم وظیفه سنگین در عمل به تعهدات خود دارند و نباید از این احساس مسئولیت غفلت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در تمام صحنه‌های انتخابات بوق تبلیغات کر و کور کننده دشمن به راه می‌افتد اما چنین هیاهویی در اراده ملت ایران ذره‌ای تاثیر ندارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول