اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخاب چهار کرسی اصلی شورای اجرایی

انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سومین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان زنجان همزمان با سراسر کشور 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر زنجان برگزار می‌شود

حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نام‌نویسی انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در این دوره از انتخابات شورای اجرایی تا 28 فروردین اقدام کنند، افزود: این نام‌نویسی‌ها همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

وی زمان رای‌گیری انتخابات شورا را 22 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: همه داوطلبان، جوانان و امدادگران عضو جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها می‌توانند در رای‌گیری شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود‌، ادامه داد: چهار کرسی اصلی شورای اجرایی جمعیت هلال احمر هر شهرستان در این رای‌گیری مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری این انتخابات در استان انجام شده است، افزود: مشکلی در راستای اجرای این انتخابات وجود ندارد.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های سال جاری جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف انجام شده است.

وی از آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان برای امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه خبر داد و گفت: در چند روز اخیر حادثه خاصی در استان گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان توجه به برنامه‌های جوانان جمعیت هلال‌احمر، امداد و نجات و دیگر بخش‌های این جمعیت را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: در راستای امدادرسانی به مردم در جاده‌های استان تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر در سال جاری 60 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: همه برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط جمعیت با مشارکت دو معاونت امداد و نجات و امور جوانان صورت می‌گیرد.

عزیزی با بیان اینکه در راستای امدادرسانی به مسافران تابستانی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود، گفت: جمعیت هلال احمر همواره در جاده‌ها با ایجاد پایگاه‌های مختلف حضور دارد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول