اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال‌احمر اردبیل:

50 هزار داوطلب هلال‌احمر در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اجرایی سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: بیش از 50 هزار و 314 نفر از اعضای داوطلبان فعال هلال‌احمر در انتخابات مجامع هلال‌احمر استان اردبیل شرکت می‌کنند.

50 هزار داوطلب هلال‌احمر در انتخابات شرکت می‌کنند

رامین معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: این انتخابات برای سومین دوره در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این انتخابات در کلیه شهرستان‌هایی که شعبه جمعیت در آن دایر و فعال و دارای حد نصاب لازم و فعالانه داوطلبان برای برگزاری انتخابات می‌باشد، برگزار می‌شود.

معبودی خاطر نشان کرد: تمامی اعضای داوطلبان، جوانان و امدادگران فعال واجد شرایط عضویت در مجامع شهرستان حق رأی و انتخاب اعضای شورای اجرایی مربوطه را دارا می‌باشند.

این مسئول با اشاره به شرایط انتخاب‌کنندگان و همچنین شرایط عمومی انتخاب‌شوندگان اضافه کرد: داشتن حداقل 25 سال سن، مدرک تحصیلی کاردانی، سه سال سابقه کار اجرایی در این زمینه برای انتخاب‌شوندگان ضروری است.

وی ادامه داد:‌ تمام داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اداری از 22 فروردین تا 28 این ماه با مراجعه به شعب جمعیت در شهرستان‌ها نامزدی خود را اعلام کرده و مدارک لازم را به ستاد اجرایی تحویل دهند.

دبیر ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال‌احمر اردبیل بیان کرد: این انتخابات به منظور نهادینه شدن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار و نوع دوست و خیرین در این مؤسسه خیریه و نهاد مردمی غیردولتی و بسترسازی برای حضور حداکثری و مؤثر آنان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

معبودی در ادامه سخنان خود گفت: بعد از برگزاری این انتخابات از هر شهرستان هشت نفر و در مجموع 80 نفر عضو مجامع جمعیت هلال‌احمر استان انتخاب شده و از این تعداد اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان برگزیده می‌شوند.

وی افزود: تمام تمهیدات و مقدمات برگزاری این انتخابات فراهم شده و انتظار می‌رود در روز 22 اردیبهشت ماه در یک فضای رقابتی سالم بتوان اهداف مورد نظر را محقق کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول