اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تفرش خبر داد

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در تفرش

خبرگزاری فارس: فرماندار تفرش از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد.

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اصغر عالیخانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی هیئت‌های اجرایی و نظارت مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان بیان داشت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت بالای شهروندان همزمان با سراسر نقاط کشور در این شهرستان برگزار شد که با توجه به نزدیکی آرای دو نفر از نامزدها بر اساس قانون در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات در این شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با عوامل اجرایی انتخابات تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک در این حوزه اندیشیده شده و پیش‌بینی می‌شود انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شود.

فرماندار تفرش گفت: مرحله دوم انتخابات 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که مردم باید در این انتخابات نیز حضوری گسترده داشته و بدانند اهمیت این دوره کم‌تر از دور اول نیست.

عالیخانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فرمانداری به منظور آشنایی مردم با روش اخذ رای الکترونیکی افزود: این فرمانداری به منظور آموزش مردم با روش اخذ رأی الکترونیکی تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه را در محل برگزاری نماز جمعه نصب کرده تا بتواند از این طریق آموزش‌های لازم را به عموم مردم ارائه دهد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان از بین 11 نامزد تایید صلاحیت شده حجت‌الاسلام کاظم سپاسی‌آشتیانی و عباس صلاحی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول