اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

ولایت‌مداری و اصول‌گرایی ناب، بارزترین ویژگی مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در نگاه مردم و مسئولان نظام، خوی استکبار عجین شده با نظام سیاسی آمریکا سبب بی‌ثمر و منتفی بودن هرگونه مذاکره است.

ولایت‌مداری و اصول‌گرایی ناب، بارزترین ویژگی مجلس نهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری که به مناسبت سالگرد شهید صیادشیرازی و شهید آوینی در جمع مردم و مسئولان شهرستان درگز حضور یافته بود با اشاره به اختلافات بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام حاکم بر آمریکا، حامیان گفتمان مذاکره با کشورهای غارتگر را افرادی ساده‌اندیش، خودباخته و یا غرب‌زده خواند.

وی افزود: با وجود حاکمیت روزافزون اسلام ناب در جهان، قدرت رو به رشد نظام جمهوری اسلامی و فروپاشی لحظه به لحظه نظام استکبار، ابراز و ترویج این قبیل گفتمان‌ها توجیهی جز مرعوب بودن این افراد ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت‌مداری و اصول‌گرایی ناب را بارزترین ویژگی مجلس نهم عنوان و اضافه کرد: انتخابات 12 اسفند به دلیل ویژگی‌هایی چون تحریم همه‌جانبه از سوی دشمنان، هجمه بی‌سابقه در راستای کاهش مشارکت مردم، اقبال و حضور گسترده ملت و چهارقطبی بودن آن، انتخاباتی مثال‌زدنی و بی‌نظیر بود.

وی انتخابات پرشکوه آخر سال 90 را در جهت دعوت و خواست مقام معظم رهبری و ولایی‌ترین انتخابات در میان انتخابات گذشته دانست.

غفاری خاطرنشان کرد: به لطف خداوند این انتخابات با وجود همه بی‌مهری‌ها به تجلی اتحاد و هم‌دلی ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی که همگی ماهیتی مشترک و مردمی دارند، تبدیل شد.

غفاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیادشیرازی، در مورد بارزترین مؤلفه‌های شخصیتی او که موجب رشد و تعالی معنویش شده بود، گفت: تدین، شجاعت، انضباط کاری بی‌نظیر، اهتمام به انجام فرایض دینی به‌ ویژه نماز اول وقت از جمله این ویژگی‌ها است.

وی ادامه داد: بصیرت، دشمن‌شناسی و حمایت همه‌جانبه از عشق به ولایت، صیادشیرازی را به شخصیتی ممتاز و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرد که بهترین الگو برای انسان شدن در همه زمان‌ها است. 

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول