اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان صورت گرفت

آموزش 1600 نانوا در استان زنجان

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول اداره آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: یک هزار و 600 نانوا از سوی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال گذشته آموزش دیدند.

آموزش 1600 نانوا در استان زنجان

محمدرضا پیراحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جهاد اقتصادی با هدف ارتقای کیفیت پخت نان به 93 هزار و 455 نفر ساعت آموزش مهارتی به نانوایان ارائه شد.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها به هزار و 684 نفر از خبازان استان زنجان ارائه شد، افزود: در سال جاری نیز این آموزش‌ها ادامه می‌یابد.

کارشناس مسئول اداره آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان ادامه داد: این میزان آموزش بر اساس تفاهم‌نامه منعقده بین این اداره کل و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 در دو بخش نظری و عملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح آگاهی و مهارت نانوایان برای پیشگیری از ایجاد ضایعات نان ضروری است، یادآور شد: این آموزش‌ها نقش مهمی در بهبود و ارتقای کیفیت نان دارد.

پیراحمدی تصریح کرد: یک هزار و 684 نفر از خبازان استان زنجان در دوره‌های آموزشی با عناوین کارگر پیشکار واحدهای تولید نان به مدت 58 ساعت‌، خمیرگیر و چانه‌گیر لواش به مدت 49 ساعت‌ شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها همچنین برای خمیرگیر و چانه‌گیر بربری به مدت 57 ساعت‌، خمیرگیر و چانه‌گیر سنگگ به مدت 35 ساعت‌، خمیرگیر و چانه‌گیر تافتون به مدت 49 و کارگر وردست نان فانتزی به مدت 26 ساعت برگزار شد.

کارشناس مسئول اداره آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان یادآور شد: این آموز‌ش‌ها در قالب 97 دوره آموزشی مباحث مربوط به ایمنی و بهداشت کار و نحوه صحیح عمل‌آوری خمیر را فرا گرفتند.

کارشناس مسئول آموزش اداره‌کل خاطر نشان کرد: در سال جهاد اقتصادی بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی متعلق به شهرستان زنجان با 38 نفر و کمترین آن در شهرستان ایجرود با 32 نفر ارائه شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول