اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

آموزش‌های بنیادین هدف درازمدت هیئت کوهنوردی اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: برای این هیئت آموزش‌های بنیادین رشته کوهنوردی، سنگ و سایر کمیته‌های زیرمجموعه هیئت در اولویت کاری قرار دارد.

آموزش‌های بنیادین هدف درازمدت هیئت کوهنوردی اصفهان است

سیدمجتبی غلافگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از جمله برنامه‌هایی که هیئت کوهنوردی استان اصفهان مدنظر قرار داده صعود به قله البرز مرکزی است.

وی با بیان اینکه صعود به قله البرز مرکزی برای گروه‌های اختصاصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حدود 15 نفر از کوهنوردان حرفه‌ای، هیئت کوهنوردی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان افزود: سفر ورزشی البرز مرکزی به مدت سه روز ادامه پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: از مهم‌ترین برنامه‌‌های تقویم ورزشی هیئت کوهنوردی استان اصفهان صعود کوهنوردی کشوری به قله آنالوجه شهرستان داران است که حدود هزار نفر ورزشکار در این مراسم شرکت می‌کنند.

غلافگر بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تقویم ورزشی هیئت کوهنوردی استان اصفهان در حال حاضر قابل ارائه شدن است.

وی در مورد تفاهم‌نامه منعقده بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت کوهنوردی این استان گفت: به احتمال زیاد این تفاهم‌نامه تا یک ماه دیگر بسته می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان افزود: این هیئت برای پیشبرد اهداف خود نیاز به بودجه‌ای در حدود 100 میلیون تومان دارد.

وی از جمله اقدامات انجام شده در هیئت کوهنوردی استان اصفهان را در ظرف یک ماه اخیر، برپایی دوره آموزشی برف ویژه بانوان و آقایان عنوان کرد و گفت: این دوره با مساعدت هیئت کوهنوردی فریدون‌شهر و برای 40 نفر اجرا شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول