اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی گسترش یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: آموزش‌های مهارتی باید در بخش خصوصی گسترش یابد و مجموعه فنی و حرفه‌ای باید با برنامه‌ای راهبردی سوی این مسیر حرکت کند.

آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی گسترش یابد

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال جاری آموزشگاه‌ها باید به صورت چشمگیر‌تر در زمینه آموزش‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های مهارتی باید در برخی از آموزشگاه‌ها گسترش یابد، اضافه کرد: هم‌چنین نهادینه شدن آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف جامعه امری مهم و ضروری تلقی می‌شود و مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های آموزشی باید توسعه یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: رتبه‌بندی آموزشگاه‌ها و تعیین آموزشگاه برتر در هر گروه آموزشی از جمله برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان در سال جاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حرکت به سوی این هدف سبب افزایش انگیزه فعالیت مدیران آموزشگاه‌ها در راستای ارتقای آموزش‌های مهارتی در میان مردم است، ادامه داد: تعیین شاخص‌هایی از جمله درصد قبولی، حضور و ثبت دوره‌های آموزشی در پرتال و سایر موارد در این زمینه از سوی انجمن صنفی قابل اجرا است.

زارع با اشاره به اینکه نظام جامع ملی مهارت و فناوری به دنبال برخورداری تمامی افراد از آموزش‌های مهارتی است، تأکید کرد: آموزش‌های مهارتی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های موجود در جامعه امروز بوده و در حال حاضر فنی و حرفه‌ای اصفهان با ایجاد رشته‌های مختلف مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای موجود در سراسر استان به دنبال توسعه آموزش‌های مهارتی در میان افراد است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول