اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

گام‌های مهمی در زمینه‌ آموزش قرآن‌ برداشته شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: در زمینه آموزش قرآن‌، نهج‌البلاغه و گسترش فرهنگ قرآنی گام‌های مهمی برداشته شده است.

گام‌های مهمی در زمینه‌ آموزش قرآن‌ برداشته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در نخستین نشست اعضای بنیاد مهدویت اظهار داشت: در دورانی زندگی می‌کنیم که سیدی بزرگوار از نسل حضرت زهرا (س) رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارد که با تمام توان جامعه را به سوی ظهور و حضور منجی عالم بشریت سوق می‌دهد، پس به جاست که همه ما با خودسازی‌ و ... پرچم انقلاب را با دستان رهبر متفکر و فرزانه انقلاب تقدیم صاحب اصلی این نظام کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین مراکزی که‌ از چند سال پیش در سطح کشور و استان نسبت به انجام کارهای فرهنگی و مهدوی‌ اقدامات مهمی را آغاز کرده و در عمر کوتاه خود گام‌های اساسی و بزرگی را برداشته، بنیاد مهدویت است، لذا با کمک‌های فکری و مالی این مؤسسه بزرگ فرهنگی را حمایت کنیم.  

متقی عنوان کرد: به حمد الهی در کنار بنیاد مهدویت مؤسسه تسنیم نیز در زمینه‌های آموزش قرآن‌، نهج‌البلاغه و گسترش فرهنگ قرآنی گام‌های مهمی را برداشته که امید می‌رود با توجه استاندار کرمان شاهد گسترش بیشتر این فعالیت‌ها‌ در آینده باشیم. 

حجت‌الاسلام شیخ فرهاد‌ حسن‌زاده در این جلسه به گوشه‌ای از زندگانی حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و افزود: در نگاهی گذرا به آیات و روایات به این نتیجه می‌رسیم که تمام‌ ادیان الهی به وجود و ظهور منجی در آخرالزمان اعتقاد دارند، اما شیعه معتقد است، این منجی از اولاد حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) است.

‌وی پیرامون علائم و نشانه‌های ظهور و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) از دیدگاه ائمه معصومین (ع) به ایراد سخن پرداخت و افزود: امروز تمام دنیا به این واقعیت رسیده است که شخصی باید بیاید و دنیا را از ظلم و ستم پاک کند، پس بر این اساس همه خود را حق‌دار قضیه می‌دانند و ظهور منجی را در گروه و آیین خود می‌دانند و به خود نسبت می‌دهند و سعی دارند از وجود امام حق استفاده ابزاری کنند و امام واقعی را از دیدگان بیندازند.

حسن‌زاده تصریح کرد: وظیفه شیعه و علمای شیعه بسیار سنگین است، زیرا آن ناجی عالم طبق احادیث و روایت مسلم و مسجل در مذهب شیعه است و او کسی جز مهدی زهرا (عج) نیست.

وی همچنین با تأکید بر هوشیاری شیعه نقشه‌های دشمنان را برای منحرف کردن مسلمانان از مسیر واقعی انتظار را یادآور شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول