اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی:

7 هزار و 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در دوره‌های آموزشی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: 7 هزار و 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در دوره‌های آموزشی به منظور آموزش و ارتقای مهارت و نیز توجه به فرهنگ کسب و کار شرکت کردند.

7 هزار و 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در دوره‌های آموزشی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی، غلامرضا محسنی اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکرد کمیته امداد در کاهش پرداخت مستمر خدمات و تأکید ویژه بر توانمندسازی محرومان از طریق اشتغال و خودکفایی که در برنامه پنجم به آن تأکید شده، برگزاری این کلاس‌ها در پایان سال 90 در دستور کار قرار گرفت.

وی در توضیح اهداف برگزاری این کلاس‌ها، عنوان کرد: این دوره‌ها به منظور آموزش و ارتقای مهارت و دانش مددجویان و اطلاع‌رسانی به آنها در قالب تغییر رویکرد کمیته امداد در راستای توجه به فرهنگ کسب و کار و ایجاد انگیزه کار و تلاش اقتصادی برگزار شد.

محسنی با اشاره به اهداف اطلاع‌رسانی و آموزشی در دوره‌های آموزشی، ادامه داد: این دوره‌های آموزشی با استفاده از صاحب نظران و اساتید مطرح کشوری در علم روانشناسی به منظور ایجاد انگیزش و توانمندسازی مددجویان مستعد اشتغال، در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی با اشاره به شرکت 7 هزار و 200 نفر از مددجویان در این دوره‌ها، گفت: شهرستان‌های مشهد، درگز، نیشابور، ششتمد، سبزوار، کاشمر، تربت‌جام و چند شهرستان دیگر میزبان برگزاری این دوره‌های آموزشی بودند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول