اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران:

هفته آموزش برای نخستین بار در تقویم دانشگاهی ایران جای گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مازندران گفت: هفته گرامیداشت آموزش برای نخستین بار در تقویم دانشگاهی کشور جای گرفته است.

هفته آموزش برای نخستین بار در تقویم دانشگاهی ایران جای گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور عصر امروز در جلسه شورای آموزشی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان با تأکید بر گرامیداشت هفته آموزش و روز معلم آنگونه که در خور شأن مقام شامخ معلم، استاد شهید علامه مطهری و دانشمندان شهید جهاد علمی باشد، بیان داشت: از نظر قانونی، اخلاقی، فرهنگی، آموزشی و شرعی همه اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان موظفند بر تشکیل کلاس‌ها در نیمسال تحصیلی هم از نظر کمی و هم از نقطه نظر کیفی مراقبت و نظارت کنند.

وی همچنین از روسا، معاونان آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های دانشگاه مازندران خواست تا بر مسأله فوق دقت لازم را داشته باشند.

احمدپور تأکید کرد: ساز و کارهای مناسب و کارآمد برای رعایت این امر مهم توسط شورای آموزشی دانشگاه طراحی و اجراء گردد.

رئیس بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی دولتی استان مازندران با اشاره به نیمسال اول تحصیلی سال 1392-1391 خواستار برنامه‌ریزی مطلوب و به موقع درباره ساماندهی تشکیل کلاس‌ها شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته گرامیداشت آموزش از شنبه نهم تا پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه 1391 برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نخستین روز این هفته با عنوان " آموزش، فرهنگ و اخلاق حرفه‌ای" نام گرفته است.

احمدپور افزود: 'آموزش، کیفیت و چالش‌ها' عنوان دومین روز و " آموزش و شاگرد پروری" عنوان سومین روز از هفته گرامیداشت آموزش است و چهارمین روز این هفته با عنوان "آموزش و جامعه" نامگذاری شده است.

رئیس دانشگاه مازندران ادامه داد: عنوان "نقش آموزش در پژوهش" برای پنجمین روز و عنوان "روش‌های نوین آموزش" برای آخرین روز از هفته گرامیداشت آموزش انتخاب شده است.

وی در پایان گفت: هفته گرامیداشت آموزش به منظور تبیین نقش و جایگاه آموزش، ترویج فرهنگ شاگرد پروری و قدردانی و تجلیل از سرآمدان عرصه آموزش عالی کشور برای نخستین بار در تقویم دانشگاهی کشور جای گرفته و قرار است از این پس همه ساله به اجرا درآید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول