اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آموزش تخصصی دانش‏آموزان نخبه شاهرودی آغاز شد

خبرگزاری فارس: آموزش تخصصی دانش‏آموزان نخبه و بسیجی شاهرودی در اجرای طرح "آیه‏های تمدن" آغاز شد.

آموزش تخصصی دانش‏آموزان نخبه شاهرودی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، کلاس‏های تخصصی رفع اشکال و کنکورهای آزمایشی دانش‏آموزان بسیجی طرح "آیه‏های تمدن" بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود آغاز شد.

امیر کلانتری، مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‏آموزی شاهرود در این زمینه اظهار کرد: با توجه به برنامه‏ریزی‏های انجام شده برای آمادگی هر چه بیش‌تر دانش‏آموزان بسیجی عضو طرح آیه‏های تمدن، کلاس‏های رفع اشکال و کنکورهای آزمایشی شتاب با همکاری مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام شاهرود در حال برگزاری است.

کلانتری با اشاره به سرمایه‏گذاری بسیج دانش‏آموزی در بخش علمی و طرح آیه‏های تمدن گفت: در این طرح، با استفاده از آزمون تعیین سطح از دانش‏آموزان معدل بالای 19 آزمون به عمل آمده و نفرات برتر رشته‏های مختلف، تحت حمایت سازمان بسیج دانش‏آموزی قرار می‏گیرند.

وی تصریح کرد: دانش‏آموزان پس از تعیین سطح، از امکانات مختلف علمی و آموزشی مشخص شده در بسیج دانش‏آموزی برای کسب رتبه‏های برتر در کنکور استفاده می‏کنند.

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‏آموزی شاهرود افزود: کلاس تخصصی و رفع اشکال، اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در سمنان برگزار می‏شود و با استفاده از اساتید مجرب کشوری مباحث درسی مرور خواهد شد.

کلانتری در پایان یادآور شد: در سال‏های گذشته، دانش‏آموزان حاضر در طرح آیه‏های تمدن در کنکور سراسری بهترین رتبه آماری را بین دانش‏آموزان شهرستان کسب کرده‏اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول