اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان زنجانی:

آموزشگاه تئاتر در زنجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: کارگردان زنجانی گفت: در سال جاری با اقدامات انجام شده آموزشگاه تئاتر در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

آموزشگاه تئاتر در زنجان راه‌اندازی می‌شود

ساسان قجر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اقدامات لازم در راستای توسعه فعالیت‌های تئاتر در استان انجام می‌شود.

وی از کارگردانی بایرام گجه‌لر در نوروز سال جاری خبر داد و افزود: این برنامه مورد استقبال مردم قرار گرفت و نتایج مطلوبی نیز داشت.

این کارگردان زنجانی با بیان اینکه 35 هزار پیامک از سوی مردم به این برنامه ارسال شد، خاطرنشان کرد: استقبال مردم از این برنامه مطلوب بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه طنز اجتماعی و مسائل روز بود، یادآور شد: استقبال از برنامه‌های شبکه اشراق مدیون مدیریت مطلوب صدا و سیمای استان زنجان است.

قجر با بیان اینکه دیدگاه فرهنگی مدیریت صدا و سیما موجب شده است تا برنامه‌های مطلوبی از این شبکه پخش شود و جوایز مطلوبی را کسب کند، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز برنامه‌های مختلفی از این شبکه برای مردم استان آماده پخش است.

 

*آماده بودن پنج اثر برای جشنواره‌های مختلف کشور

وی از آماده بودن پنج اثر برای جشنواره‌های مختلف با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای حضور در جشنواره‌های مختلف اخذ شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای راه‌اندازی آموزشگاه تئاتر زنجان انجام شده است، گفت: آموزش‌های لازم از سوی این آموزشگاه به علاقه‌مندان تئاتر ارائه می‌شود.

این کارگردان زنجانی با اشاره به اینکه امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اقدامات لازم را برای حمایت از هنرمندان انجام می‌دهد، یادآور شد: در سال جاری شاهد اقدامات چشمگیری در عرصه فرهنگ و هنر استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری شاهد تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری در استان باشیم.

قجر راه‌اندازی کارگروه فرهنگ و هنر را در راستای برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی استان مناسب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی استان در قالب این کارگروه مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تئاتر شهرستان‌ها همواره متاثر از فعالیت‌های پایتخت است، خاطرنشان کرد: تغییر و  تحولات بسیار در عرصه هنر موجب شده است تا به این عرصه توجه مطلوبی نشود.

این کارگردان زنجانی با بیان اینکه ساختار تئاتر در کشور به نحو مطلوبی وجود ندارد، یادآور شد: باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول