اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر خبر داد

ارتقای سطح کیفی آموزش در مقطع تحصیلات تکمیلی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از ارتقای سطح کیفی آموزش در مقاطع تحصیلات تکمیلی این مرکز آموزش عالی خبر داد.

ارتقای سطح کیفی آموزش در مقطع تحصیلات تکمیلی

سروش زرین ‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر درباره اقدامات انجام شده برای ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: این تلاش‌ها در سال‌های گذشته بی‌نظیر است.

وی افزود: در ماه‌های گذشته با افزایش امکانات آموزشی اعم از آزمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی تلاش شده است که کلاس‌های آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد به 20 و یا کمتر از این تعداد نفر برسد تا کیفیت آموزش‌های ارائه شده به نحو چشم‌گیری افزایش یابد.

این مسئول تأکید کرد: در سال‌جاری تلاش شده است تعداد رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در مقطع کارشناسی ارشد به 18 رشته برسد و در سال‌جاری در این تعداد رشته دانشجو خواهیم داشت.

زرین‌ آبادی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برای تأسیس رشته‌های دکترا تلاش خود را آغاز کرده و در این باره موفقیت‌های زیادی نیز کسب شده است.

این رئیس دانشگاه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی و نهادی که از متن انقلاب متولد شده و رشد و نمو یافته است در طول 30 سال عمر پر خیر و برکتش توانسته فعالیت‌های چشمگیر و منحصر به فردی انجام دهد که نه تنها اعجاب و تحیر داخلی را برانگیخته، بلکه موجب حیرت و شگفت‌زدگی جهانی نیز بوده و این میسر نشده است مگر با تلاشی خالصانه، مدبرانه و جهادی همه جانبه در عرصه‌های مختلف.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ برای ایجاد رفاه بیشتر در دانشگاه افزود: احداث و راه‌اندازی استخر بزرگ و سرپوشیده این واحد دانشگاهی با امکانات و تجهیزات پیشرفته که در نوع خود کم‌نظیر است، راه‌اندازی و تجهیز مهمانسرای بزرگ اساتید در چهار طبقه و 75 سوئیت دو تخته که با هتل‌های 4ستاره کشور برابری می‌کند و در شان و منزلت اعضای هیئت علمی است، احداث سایت جدید اداری با تغییرات کلی به منظور تجمیع حوزه‌های مختلف به سبب خروج از پراکندگی و دسترسی سهل‌تر ارباب رجوع به قسمت‌های مختلف اداری تنها بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول