اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

رشد 12 برابری سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: سرمایه‌گذاری خارجی وارده به استان را در سال گذشته 102.5 میلیون دلار خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 12 برابر رشد داشته است.

رشد 12 برابری سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان

ابوالفضل فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله  و پنج ساله توسعه اقدامات لازم در استان زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در 33 سال گذشته دشمنان اسلام همواره از حربه‌های اقتصادی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌مقام معظم رهبری با نامگذاری سال‌های متوالی در خصوص امور مربوط به اقتصادی در راستای خنثی‌سازی حرکت‌های دشمنان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه برای رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضروری است نقش و وظایف همه افراد جامعه در برابر تحقق شعار سال محقق شود، تصریح کرد: مردم، دولت و تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه مدون و منظمی برای تحقق شعار سال از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های مختلف در راستای عملی کردن شعار سال در استان تشکیل می‌شود.

فلاح با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: ‌در سال جاری اقدامات متعالی و کامل‌تری در راستای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جهاد اقتصادی برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در راستای تحقق شعار سال انجام شد، افزود: خوشبختانه اقدامات استان در سال گذشته به نحو مطلوبی به عملیاتی شدن شعار سال کمک کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان سرمایه‌گذاری خارجی استان را در سال گذشته 102.5 میلیون دلار خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 12 برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه رشد وارده سرمایه‌گذاری استان در سال گذشته مطلوب بود، خاطرنشان کرد: این امر با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی محقق شد.

فلاح با اشاره به اینکه با تاکیدات استاندار زنجان در راستای توجه به بخش‌های مختلف در سال جاری اقدامات لازم صورت می‌گیرد، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم بر ای توسعه سرمایه‌گذاری استان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته میزان سرمایه‌گذاری داخلی استان 3 هزار میلیارد ریال بود، یادآور شد: در سال جاری اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان یادآور شد: تحقق شعار سال موجب رونق بیش از پیش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، موجبات استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت‌های موجود و گسترش ظرفیت‌های تولیدی بخش‌های مختلف اقتصادی و به تبع آن افزایش اشتغال ملی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول