اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد در جمع ائمه جمعه استان:

قوانین پیچیده در امر سرمایه‌گذاری حذف شود

خبرگزاری فارس: استاندار یزد گفت: حذف قوانین پیچیده در امر سرمایه‌گذاری به منظور تحقق حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک ضرورت است.

قوانین پیچیده در امر سرمایه‌گذاری حذف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت، محمدرضا فلاح‌زاده صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد در دفتر امام جمعه تفت با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بر تلاش آحاد مردم و مسئولان برای تحقق این رهنمود ارزشمند تأکید کرد.

وی افزود: برای حمایت از تولید ملی باید چند نکته از جمله حذف قوانین پیچیده در امر سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و تسهیل کار، تصویب و راه‌اندازی شورای عمران اقتصادی که بنابر مصلحت نظام کشور بتواند مانند حوزه امنیتی تصمیم بگیرد، راه‌اندازی ستاد مشابه ستاد مسکن مهر برای ستاد کشاورزی و برای توسعه کشاورزی و کنترل مؤلفه‌های تأثیرگذار در امر تولید، حذف دلالان و برخورد با زیاده‌خواهان در عرصه بازار و ... مدنظر قرار گیرد.

فلاح‌زاده عنوان کرد: متأسفانه خالصانه و خاضعانه کار کردن برای خدا در بین مسئولان کم‌رنگ شده و ما باید این مهم را تقویت کنیم تا بتوانیم این فرمایش مقام معظم رهبری را در تولید و حمایت ملی جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: ما در استان یزد نیز با برنامه‌ریزی‌های اصولی هم‌چون سند توسعه سرمایه‌گذاری، سند توسعه اشتغال، طرح آمایش (عدالت‌محوری)، سند توسعه کشاورزی، سند توسعه صادرات و وظیفه تولیدکنندگان در کاهش هزینه با مدیریت اصولی و علمی را انجام داده‌ایم.

فلاح‌زاده هم‌چنین نقش ائمه جمعه را به عنوان افرادی تأثیرگذار در راستای تحقق این رهنمود مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند دانست و افزود: ائمه جمعه در راستای فرهنگ‌سازی برای استفاده مردم از تولیدات داخلی و حذف مصرف‌گرایی اقدام کنند.

در این نشست هر یک از ائمه جمعه استان به ارائه دیدگاه‌ها و مسائل خود در ارتباط با سال تولید ملی و ارائه راهکارها و نقطه نظرات خود در راستای توسعه استان پرداختند و مهم‌ترین مسئله در سال جدید را اشتغال و مسائل اقتصادی و فرهنگی توصیف کردند.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به امام جمعه فقید تفت و شهدای شهرستان تفت از دیگر برنامه‌های ائمه جمعه استان یزد بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول