اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد استان زنجان صورت گرفت

آزادی 767 زندانی نیازمند جرائم غیر عمد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تا کنون به همت کمیته امداد استان زنجان 767 زندانی نیازمند جرائم غیر عمد در استان زنجان آزاد شده‌اند.

آزادی 767 زندانی نیازمند جرائم غیر عمد در استان زنجان

علیرضا فغان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آزادی این زندانیان از سال 78 در استان زنجان صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: برای آزادسازی این تعداد زندانی مبلغ 19 میلیارد و 868 میلیون و 626 هزار و 300 ریال هزینه شده است.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در راستای کمک به آزادی زندانیان نیازمند زنجانی برابر با همان مبلغ هزینه شده تخفیف گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ وام‌های پرداختی به زندانیان نیازمند در بخش دیات 80 میلیون ریال است، افزود: در بحث مسائل  مالی همچون چک و سفته نیز مبلغ 60 میلیون ریال به زندانیان نیازمند کمک شده است.

افغان در پایان همکاری امدادگران فعال در کمیته امداد استان زنجان، دادگستری، سازمان زندان‌ها و کمک‌های مردمی را از عواملی موثر در زمینه آزادسازی زندانیان نیازمند عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در راستای آزادسازی زندانیان اضافه کرد: در مجموع در طول سال گذشته 52 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با پرداخت وام‌ و کمک‌های بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان آزاد شدند.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مبلغ هزینه شده در راستای آزادی این تعداد زندانی نیازمند را 2 میلیارد و 93 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول