اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت از شاکی‌ها در زندان استهبان صورت گرفت

فراهم شدن زمینه آزادی و تخفیف مجازات 14 زندانی

خبرگزاری فارس: سرپرست زندان استهبان گفت: با دعوت از شاکی‌ها و گرفتن رضایت از آنان، زمینه آزاد شدن و یا تخفیف مجازات 14 زندانی در این شهرستان فراهم شد.

فراهم شدن زمینه آزادی و تخفیف مجازات 14 زندانی
به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان جلال زراعتی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان استهبان در دو ماه آبان و آذر ماه امسال، با مساعدت دادستان این شهرستان در شورای طبقه‌بندی زندان، 53 نفر از مددجویان به مرخصی پایان حبس و کوتاه مدت اعزام و 34 نفر نیز از تسهیلات اشتغال به کار برخوردار شدند.
وی افزود: در شورای طبقه‌بندی این زندان نیز پیشنهاد عفو موردی برای 11 نفر و آزادی مشروط برای پنج نفر از مددجویان در نظر گرفته شد.
سرپرست زندان استهبان ابراز داشت: 9 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد نیز به ستاد دیه این استان معرفی شدند و زمینه آزادی چهار نفر از آنها تاکنون فراهم شده است.
زراعتی تصریح کرد: با همکاری مددکار زندان، و با دعوت از شاکی‌ها و گرفتن رضایت، زمینه آزادی و تخفیف مجازات 14 نفر از مددجویان نیز فراهم شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: 12 نفر از مددجویان نیز به منظور دریافت تسهیلات به مراکز حمایتی از قبیل مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های این استان، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان استهبان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول