اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر خبر داد:

پرداخت 4 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر از پرداخت 4 میلیارد ریال از سوی این موسسه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

پرداخت 4 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر به پشتوانه استفاده از طرح‌های ابتکاری در عرصه بانکداری اسلامی توانسته به موفقیت‌های ارزنده برسد که کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی موسسه نیز سعی می‌کند همپای برنامه‌های موسسه در عرصه ارتباطات نیز گام‌های ارزنده بردارد.
وی در ادامه گفت: بانک یکی از مردمی‌ترین نهادها در جامعه است که رابطه گسترده‌ای با مردم دارد که از این رو لازم است ارتباط گسترده‌ای با رسانه‌ها داشته باشیم.
مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این موسسه به فعالیت‌های خیرخواهانه صورت گرفته اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر یک موسسه مالی است، اما بیشتر این موسسه را با فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش می‌شناسند.
این مسئول افزود: خدمات گسترده این موسسه ضمن اینکه در زمینه ترویج سنت نیکوی قرض‌الحسنه است در کنار آن در راستای خدمت به مردم و کاهش آثار فقر در جامعه است و بر همین اساس موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر طی سال‌های گذشته 55 میلیارد ریال به نیازمندان کمک بلاعوض کرده است.
قلی‌پور با تاکید بر این نکته که بیشتر سود حاصل از فعایت‌های این موسسه به صورت بلاعوض برای کمک‌رسانی به بیماران خاص، نیازمندان واقعی،کودکان بی‌سرپرست، آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و... هزینه می‌شود، بیان داشت: با توجه به تاکیدات مدیرعامل محترم موسسه، جوانان خیر همواره در امور خیر پیشگام بوده و  هزینه بیش از 55 میلیارد ریال طی سال‌های گذشته در این خصوص موید این نکته است.
وی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه این موسسه را تهیه و اهدا جهیزیه به خانواده نوعروسان نیازمند عنوان کرد و گفت: سالانه بیش از هزار مجموعه جهیزیه از سوی این موسسه به خانواده‌های نیازمند اعطا می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: در طول شش ماه گذشته به مناسبت‌های مختلف بالغ بر 300 مجموعه جهیزیه به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.
قلی‌پور از پرداخت 4 میلیارد ریال از سوی این موسسه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان و اردبیل خبر داد و متذکر شد: با تاکید مدیر عامل موسسه از سوی این موسسه برای آزادسازی زندانیان معسر مالی هر یک از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل یک میلیارد ریال و برای استان کردستان مبلغ 500 میلیون ریال و برای شهرهای مراغه و مرند هر کدام مبلغ 200 میلیون ریال اختصاص و پرداخت شده است.
مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر، توزیع 5 هزار سبد غذایی بین خانوارهای نیازمند توسط این موسسه در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه این موسسه عنوان و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و با همکاری امامان جمعه، نمایندگان مجلس، استانداری‌ها، فرمانداران و ادارات بهزیستی شهرهای مختلف چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان و اردبیل از سوی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر، 5 هزار سبد غذایی بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
در این مراسم خبرنگاران حاضر نیز طی سخنانی دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات مختلف به اطلاع مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر رساندند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول